![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij helpt de scouts wel nog geregeld met de papierslag, maar vendelzwaaien met een driekleur denk ik niet dat aan hem besteed is. Ik heb hem als kleuter spelenderwijs bijgebracht wat hij moest weten. Een verhaaltje voorlezen voor het slapengaan, samen de Vlaamse leeuw zingen, en dan, oogjes dicht en snaveltjes toe. Dat ritueel speelde zich bijna elk weekend af. Ik heb nooit problemen gehad met mijn kleinkind, en tot op vandaag aanbidt hij zijn grootmoeder. :-) Dit weekend komt hij weer een paar dagen op bezoek met de trein. Ik breng hem daarna terug met de wagen. Hij vertrekt volgende dinsdag met zijn ouders op vakantie. Deze keer naar Mali (of Bali). Ze werken allebei dus ze hebben geen gratis vakantiepas nodig maar betalen hun vakantie zélf. :twisted: |
Citaat:
Het verschil met de recente opkomst in Nederland zal opvallend zijn. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben precies datgene gedaan waarom Beke vandaag beweert dat de grondwet niet mag overtreden worden: Wetten gestemd die door de vorige regering voor herziening vatbaar hadden moeten verklaard worden, maar wat niet gebeurde. Ze hebben dus maar gedaan alsof de grondwet niet bestond. Net lang genoeg om hun ongrondwettelijke ding te kunnen doen. |
Citaat:
Ondank is s' werelds loon. |
Citaat:
IK was het niet die beweerde dat pausen en koningen 'normaal gezien' NOOIT aftreden. |
Citaat:
(Was ik nu toch wel aan 't twijfelen of 't wierrook of wierook was..... 8O ) |
Je bedoelde wietrook, zeker?
|
1 Bijlage(n)
uit de frut:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be