![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Uw stelling "ze hebben u niets misdaan" is geen argument om iets te evalueren. Osama heeft mij niets misdaan. Pedofielen ook niet. Drugsverslaafden ook niet. En ik kan nog veel meer groepen of personen aanhalen. Dutroux heeft mij ook niets misdaan. Alleen dat "ze hebben u niets misdaan" kan niet leiden tot een "dus", iets waar u wel toe overgaat. Het is bijgevolg ook geen argumentatie die algemeen geldend kan zijn. Bijgevolg waardeloos. |
Waarom is de Westerling 'decadent' omdat hij mensen met een andere seksualiteit accepteert? Is dat niet eerder een teken van een open geest? Trouwens, dat Putin populair is wil nog niet zeggen dat holebi's daar gewoon mogen worden afgeranseld. Dat ge niet inziet dat dit regelrecht tegen de mensenrechten indruist. Wat als uw eigen kind een homo/lesbienne was, en ge dit nieuws dan onder ogen krijgt? Ziet ge uw eigen kind al vernederd worden op zulk een lage manier?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met pedofielen is net zo weinig mis als met homofielen. Het onderscheidt moet gemaakt worden tussen pedoseksuelen en homoseksuelen. |
Citaat:
Sommige meiden vonden die Dutroux niet zo,n leuke vent. Ik wel hoor, heb nog met hem geknikkerd. |
Citaat:
Verder vind ik de hypocrisie die je hier ten toont stelt toch vrij walgelijk. Je beschuldigt Putin, maar je staat wel te cheeren voor Obama, die effectief executies van honderden kinderen op zijn geweten heeft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geaardheid: kan je niet aan doen. Daden: die kan je stellen of niet stellen, en daar kan je de fout in gaan. Trouwens de meeste verkrachters zijn hetero's. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat uwe minderjarige kleine zich gaat prostitueren aan oude viespeuken lijkt me een hardere pil voor de ouders om te slikken dan de homofilie an sich. http://www.thegailygrind.com/2013/07...n-putin-hands/ |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be