![]() |
Citaat:
Citaat:
In dit geval verwoord door de raadsman van de ouders . |
Citaat:
Zoiets als 11 jarige serieus nemen....... :lol: |
Citaat:
2: Doen ouders dat? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nou niet iedereen handelt zoals jij zou gehandeld hebben, ongelukken gebeuren nu éénmaal hé. |
Citaat:
Als gehandicapten besmettelijk zijn moeten we uitkijken. :-D 2: Voorbeelden? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2: Kallikles is zwakbegaafd? 3: Maakt niet uit. Ik neem vandaag genoegen met ervaring-argumenten. Waarom? 1: Omdat het kan. 2: Nieuwsgierigheid. |
Misschien dat die jongen zich steendood verveelde (45 minuten!) en aan het 'spelen' was. Vergeet niet dat het bij diezelfde generatie onlangs nog mode was zich om ter langst te verstikken met een sjaal e.d. Miss wou hij kijken hoe het zou voelen. Zoals auto-erotische asfyxie die verkeerd afloopt, waarbij de persoon zichzelf niet meer los krijgt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Van een kind van 11 kun je toch niet verwachten dat die allemaal creatieve dingen gaat verzinnen om te doen als die op de gang aan het wachten is. |
Citaat:
Ik weet wat ik zou doen op de gang, ik nam gewoon mijn boek. Momenteel is dat nog gemakkelijker ook, neme uw tablet of zelfs smartphone. Citaat:
|
Citaat:
Misschien zich toch eerst afvragen wat die jongen bezielde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat doet ge als ne kleine kleine zakken chips ziet opentrekken in de supermarkt? |
Citaat:
Ik heb wel hardere opmerkingen gekregen. Ik zit hier nu op dit forum te posten. Ben ik nu abnormaal? |
Citaat:
|
Citaat:
De school heeft verzaakt aan zijn plicht tot toezicht op dat kind en draagt daardoor de volle verantwoordelijkheid, of dat dan op die lerares persoonlijk slaat, laat ik in het midden. Noorman |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be