Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Jean-Louis Denis: “Gijzeling als in Nairobi kan ook in België voorvallen” (https://forum.politics.be/showthread.php?t=192018)

NognenNVAer 26 september 2013 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6817445)
Overal waar mensen met mensen moeten leven zijn mensen in gevaar.

FTFY

cookie monster 26 september 2013 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6817429)
Maar het zou wel eens een wake-up call kunnen zijn voor de hoop die niet ontploften in die aanslag.

Dat denk ik ook !!

Vrolijk op Vrijdag 26 september 2013 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NognenNVAer (Bericht 6817648)
FTFY

Ga je ontkennen dat de islam de laatste 15 jaar meer terroristische aanslagen op zijn geweten heeft dan alle andere religies samen misschien?
En dat dan zo goedkoop proberen af te wimpelen door te generaliseren naar 'mensen'.
Wat een intellectueel zwaktebod zeg.

NognenNVAer 26 september 2013 15:10

Ga je ontkennen dat er de laatste 15 jaar er maar een belachelijk klein percentage aan mensen vermoord is door terrorisme?

Je hebt zelfs letterlijk meer kans om te sterven door in u bad uit te glijden dan door een terroristische aanslag.

Vrolijk op Vrijdag 26 september 2013 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NognenNVAer (Bericht 6817754)
Ga je ontkennen dat er de laatste 15 jaar er maar een belachelijk klein percentage aan mensen vermoord is door terrorisme?

Welk 'percentage' vermoorde mensen is voor jou genoeg om terrorisme als een probleem te zien?
Ik bedoel, er sterft jaarlijks ook maar een 'klein percentage' mensen aan kanker.
Is dat wel een probleem dan?
Moeten we dan wel zoeken naar een behandeling voor kanker?

Ik heb al heel wat domme forummers zien komen en gaan maar dit... :roll:

NognenNVAer 26 september 2013 15:27

En waar zeg ik dat we dat niet als een probleem moeten zien?
AFAIK zeg ik dat het een veel kleiner probleem is als dan men ons doet uitschijnen.

edit: en je bent dom (blijkbaar moet je dat hier in elke post zeggen).

Ondernemerke 26 september 2013 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6817053)
Als zij hier hun thuisbasis hebben , zouden zij hier moeten aangevallen worden. Maar door wie ? Wie gaat er eindelijk zijn mouwen opstropen en zijn handen vuilmaken ? Op de politici die vandaag de lakens uitdelen moet er niet gerekend worden.

Die netwerken die hun handen willen vuil maken zijn er al. Er zijn genoeg Vlamingen die zo zot zijn om met een granaat in de hand in een moskee te gaan lopen. Maar de financiële middelen moeten nog groter worden.

Want wij kunnen geen Vlaming wijs maken dat hij in ruil 50 maagden gaat krijgen. Die moet een klein fortuin krijgen zodat hij er zeker van is dat zijn kinderen of familie in luxe kunnen gaan leven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be