![]() |
Citaat:
maar daarom niet gelaten, volgens keer neemt ze haar machete mee en snijdt ze de belager de nek over. Blijkbaar is dat niet racistisch. Heel het gebeuren herinnert me aan de mop met een baard: een man (in dit geval de bruinere moslimmedemens) ontmoet een dronken vrouw (in dit geval de "racistische" madam) en staat haar scheef te bekijken, waarop de vrouw antwoordt: jij bent écht lelijk. De man zegt daarna luid en duidelijk " EN JIJ BENT DRONKEN " Het antwoord dat volgt is : OK, klopt, ik ben dronken, maar bij mij is dat morgen over. |
Citaat:
Een heel klein beetje toegeven omdat ze beseffen dat ze aan het overdrijven zijn, dat ze het té bruin bakken. |
Citaat:
Je zou kunnen stellen dat de grootste migratie die van blanke westerlingen uit Europa is en dat door de afname van de bevolkingsaangroei in de klassieke "blanke" wereld Europa en Noord-Amerika er nu een "inhaalmigratie" aan de gang is. Volgens mij is er meer aan de gang, omdat gelijktijdig er en culturele expansie van "westerse" denkbeelden plaatsheeft richting Azië en Afrika, de dragers zijn intussen ook al "anderen" nl. geïmmigreerde aziaten en afrikanen die nu vanuit Noord-Amerika en Europa opereren. Het gaat nog verder : de religieuze integriteit verstart en wordt aangevuld door deze "nieuwe moderniteit" de individuele mens onderkent dit terdege maar lost de paradoxen die dit met zich brengt vanzelfsprekend op. Ik zag vandaag een centrum voor moslemische palliatieve zorg (!) |
Citaat:
Maar is dat niet altijd zo ? Allochtoon valt autochtoon lastig, en als autochtoon zich verdedigt is het een racist...:roll: Belachelijk gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.nissaba.nl/nisphp/viewtopic.php?t=681 Citaat:
http://www.trouw.nl/tr/nl/6847/Elma-...eldbeeld.dhtml Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De meest onzinnige non-argumenten worden aangehaald om het brutale optreden van een racistische moslim goed te praten. Een luie, zwetsende idioot die nog beneden het analfabeten stadium zit.
In de VS zou de aanklager meteen aangeklaagd zijn - maar daar zou het nooit zover gekomen zijn. |
Citaat:
Tokkie first class dat is wat ze is. |
Citaat:
We hebben het over Britten hier. Die mensen zijn trots op hun verleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze vrouw ziet eruit alsof ze sowieso iemand graag in elkaar slaat. |
Citaat:
Zelfs als ze uit een barbarenland komen waar men mekaar dagelijks de kop afhakt , stenigt, zweepslagen uitdeelt, en waar men van de honger tegen de muren opkruipt omdat de plaatselijke dictators en potentaten alles voor zichzelf houden... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nu, de demografische evolutie in Europa maakt wel dat een dergelijke inhaalmigratie onze enige kans op redding is. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nu, de demografische evolutie in Europa maakt wel dat een dergelijke inhaalmigratie onze enige kans op redding is. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als er een land bestaat waar ik zo'n slaaf kan zijn, laat het dan vooral weten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be