AnarchoChristophe |
18 november 2013 22:03 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas
(Bericht 6891992)
Wat een lulkoek. Het is dankzij de Amerikanen dat wij hier een goed leven hebben. Luistert u liever naar onze Europese leiders, die heel Europa om zeep helpen?
|
Ja natuurlijk, want ik heb absoluut een wereldlijk leidersfiguur nodig om in de pas te lopen en me keurig te gedragen, om mij richting te geven, en liefst nog in de vorm van een vreemde verafstaande kliek zonder enige voeling met het volk of de realiteit. Mijn afgunst vanwege de Amerikaanse imperialisten laat een leegte die ik enkel kan vullen met het Europarlement.
Idioot.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas
(Bericht 6891992)
Het is tegenwoordig blijkbaar modern om onze eigen waarden, ouders, afkomst, christendom te verketteren. Waar is men eigenlijk mee bezig.
|
In de VS houdt men zich bezig met zaken als discussies over of een 'transgender' van 6 jaar al dan niet het meisjestoilet mag gebruiken, of een liedje van Eminem racistisch is.
Ja, progressivisme, als ze het hebben zitten in de VS, is een stuk erger als hier. Daar komt ware dubbeldenk etc. aan te pas, en dat terwijl men er toch in slaagt partij-partisaangewijs democratisch te blijven. Ga maar eens kijken op bv. het YouTube kanaal The YoungTurks. Daar kan DeWereldMorgen een progressieve punt aan zuigen.
Niet dat conservatisme daar beter is, maar als Uw probleem progressivisme in Europa is, zou ik geen heil gaan zoeken bij de huidige VS.
|