![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zie ook het bashen op Veerle Baetens. |
Citaat:
(het is wel "uitsluit" in uw titel) |
Anderzijds is er de vrijheid om te exposeren wat men wil...
|
Citaat:
Laat ons hopen dat dit precedent iedereen doet inzien dat discriminatie een mensenrecht behoort te zijn, zodat het recht op vrije wederzijdse overeenkomst weer ingevoerd kan worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik dan voortaan de Belges discrimineren? :? |
Citaat:
|
Citaat:
"Récemment sollicités pour fournir certains de leurs travaux �* l'expo, trois photographes flamands et un francophone ont écrit au directeur du musée leur refus de participer �* une expo dont le commissaire est Johan Swinnen, selon la RTBF. Le musée a dès lors décidé d'annuler l'expo, constatant qu'elle ne pouvait qu'être affaiblie si certains refusent d'y participer. " |
Citaat:
Als u voor de overheid werkt mag u echter in uw functie niet discrimineren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ligt Vlaanderen dan niet langer in de wijde omgeving van Charleroi? :? |
Citaat:
2) Ik MOET nochtans een onderscheid maken - dus discrimineren - tussen leerlingen die zich behoorlijk gedragen en leerlingen die dat niet doen, tussen leerlingen die voldoende werken en leerlingen die onvoldoende of helemaal niet werken, en tussen leerlingen die slagen, en leerlingen die niet slagen. Als ik dat niet doe, word ik door mijn werkgever op de vingers getikt. |
Citaat:
Je geeft ze dezelfde examenvragen, ze kregen dezelfde leerstof, je puntentelling is eenduidig.... Op het einde van de rit krijgen ze (bijna) allemaal hetzelfde diploma (ongeacht het onderscheid in behaalde graad) Neen, geen zorg, je discrimineert niet. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het eten zal er voortreffelijk zijn : rijk aan vitaminen kiwi-fruit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be