![]() |
Citaat:
Moei u in uw eigen bord, en laat ons gerust met uw religieuze bullshit. ![]() ![]() ![]() |
:cheer: ribbekes :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
....uiteraard!!! |
Citaat:
Rrrrrr |
Citaat:
Je kan zeggen wat je wilt, maar die mannen hebben echt humor. |
Citaat:
Vrouw een geen vlees. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga terug naar uw land van herkomst en ga ze daar de les spellen. Hier is het aanpassen of opkrassen. |
Moslims eten geen varkensvlees
misselijk Er is geen verschil tussen diepvriezen en normaal koken. Resultaat is hetzelfde Dit is de belangrijkste reden voor het verbod van varkensvlees in de drie monotheïstische godsdiensten om varkensvlees te zien na het plaatsen van cola Zie Wat zit er in je buik O varkensvlees eten zult u zich misselijk voelt http://www.youtube.com/watch?v=qQVHZ3Xo9Fc http://www.youtube.com/watch?v=GhcCt8AgpPk |
Citaat:
Je weet wel waar. Citaat:
Een imam met lobotomie zeker? Citaat:
Ge laat uw leven dicteren door achterlijkheid. Mij niet gelaten, maar leid dat leven dan in een achterlijk land. NIET hier. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mogen ze halal eten tot het langs hun oren naar buiten komt, ik moei me daar niet mee, maar dan moeten ze ons ook gerust laten en ons een tripken, een kortletje, een spieringske en een schelleke hesp laten eten. Al die religieuze betutteling maakt me gewoon woest. Met welk recht komen ze ons hun achterlijke levenswijze opdringen? Is het niet voldoende dat ze hier veelal op onze kosten zelf bijna zo achterlijk mogen tekeer gaan als ze willen? Moeten ze ons boven hola nog eens de les komen spellen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo verdomd lekker, niet te geloven. |
Citaat:
Dat zullen die zandnegers me al niet meer afpakken. |
een varkenskotelet die aan het bakken is, ruikt trouwens veel beter dan biefstuk.
|
Tout est bon dans le cochon.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be