Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Powlitie vangt pedo met lokpuber (https://forum.politics.be/showthread.php?t=200043)

maddox 26 maart 2014 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7074338)
Oh ja hoor. Volgens onze expert ter zake was deze 58-jarige zak geen pedo omdat pedo's volgens wikipedia enkel niet-geslachtsrijpe kinderen viseren, en aangezien ons slachtoffertje 15 was en dus al geslachtsrijp zou zijn (volgens den duikboot), zou dit dus een volledig normale relatie zijn met -slechts- een leeftijdverschil van een slordige 40 jaar.

"Echte pedofielen" geven de voorkeur aan niet geslachtsrijpe jeugdigen. Dat is de essentie van pedofilie.

een persoon die secundaire geslachtskenmerken vertoond is in theorie niet zo "leuk" meer voor een "echte pedofiel".

Maar, we spreken over mensen, en een gezonde persoon kan sexuele daden stellen met minder dan "ideale" partners.

Het is het stellen van sexuele daden met kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken wat gezien wordt als pedofilie.
Het goedkeurend denken/fantaseren over zulke daden is dat eigenlijk ook. Maar tot nader order, en ik hoop dat het zo blijft, is denken van criminele daden nog geen misdaad.

maddox 26 maart 2014 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7074339)
Die vent was zich bewust van het leeftijdsverschil én was van plan om dat meisje te ontmoeten. Er was dus genoeg stront om een hele voetbal drie maal mee te bedekken.

Ik ontmoet ook regelmatig minderjarigen na een netgebaseerde afspraak. So? Ik heb er wel geen enkele sexuele intentie mee.

Dutch_Strawberry 26 maart 2014 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7074345)
"Echte pedofielen" geven de voorkeur aan niet geslachtsrijpe jeugdigen. Dat is de essentie van pedofilie.

een persoon die secundaire geslachtskenmerken vertoond is in theorie niet zo "leuk" meer voor een "echte pedofiel".

Maar, we spreken over mensen, en een gezonde persoon kan sexuele daden stellen met minder dan "ideale" partners.

Het is het stellen van sexuele daden met kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken wat gezien wordt als pedofilie.
Het goedkeurend denken/fantaseren over zulke daden is dat eigenlijk ook. Maar tot nader order, en ik hoop dat het zo blijft, is denken van criminele daden nog geen misdaad.

Man, het maakt me niet uit. Die ouwe zak moet gewoon zijn poten afhouden van dat kind! Pedo of geen pedo, veel ouwe venten zullen altijd wel stiekem zitten geilen op jonge meisjes als die laatsten aan hen voorbijdartelen in een kort zomerjurkje.

maddox 26 maart 2014 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7074347)
Dus er zijn ook niet-echte pedofielen?
Jaja ...

Man, lees wat er staat, en niet wat U wenst.

Iemand die fantaseerd en verlangt naar sexuele daden met kinderen kan een pedofiel zijn, maar zolang de daden niet uitgevoerd worden, is de denker/fantaseerder een onschuldig persoon.

Net zoals een hitsige bullebak zonder enige pedofiele neiging toch een kind kan aanranden.

maddox 26 maart 2014 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7074353)
Man, het maakt me niet uit.

Dat veranderd niks aan de zaak.
Citaat:

Die ouwe zak moet gewoon zijn poten afhouden van dat kind!
Daar zijn we het dan wel over eens. Van kinderen blijf je gewoon af.
Citaat:

Pedo of geen pedo, veel ouwe venten zullen altijd wel stiekem zitten geilen op jonge meisjes als die laatsten aan hen voorbijdartelen in een kort zomerjurkje.
Als ik een kindje zie voorbij dartelen in kort jurkje of zelfs naakt, denk ik niet aan sexuele daden. En ik denk dat er vele mannen er hetzelfde over denken.

Als er een "goed voorziene" jongedame voorbij huppeld, dan denk ik wel eens "hupse meid, tof" of zelfs gortiger "hubba, lekker". En ja, als die dan toevallig 15 is, dan is dat heel spijtig, maar ik heb het dan toch maar gedacht.

wat nu, ga je me castreren?

Den Duisteren Duikboot 26 maart 2014 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7074318)
Ben je daar weer als beschermengel van de pedo's? Zolang er wat mals vlees aanhangt en het mooie oogskes heeft, en een kutje of gaatje om de penis in te steken, zal het een worst wezen voor een pedofiel of zijn slachtoffer geslachtsrijp is of niet. Maar ga gerust door met het verdedigen van uw perverte vriendenkliekje.

Je begrijpt dus niet wat de essentie van pedofilie is.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7074338)
Oh ja hoor. Volgens onze expert ter zake was deze 58-jarige zak geen pedo omdat pedo's volgens wikipedia enkel niet-geslachtsrijpe kinderen viseren, en aangezien ons slachtoffertje 15 was en dus al geslachtsrijp zou zijn (volgens den duikboot), zou dit dus een volledig normale relatie zijn met -slechts- een leeftijdverschil van een slordige 40 jaar. Moet kunnen, nietwaar!

Dat zeg ik niet. Seks met iemand die jonger is dan 16 is volgens de huidige wetgeving strafbaar, maar het is geen uiting van pedofilie als de minderjarige al in de puberteit is. Dat onderscheid wens ik slechts te benadrukken. De term 'pedofilie' wordt hier te pas en te onpas gebruikt.

Als je dit hebt begrepen, mag je weer reageren. Indien niet, laat het dan maar zo.

Den Duisteren Duikboot 26 maart 2014 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7074317)
Ik zei, dat ik er geen probleem mee heb om 'pedofielen' publiekelijk te lynchen ...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7074321)
Ik heb die vent op mijn negeerlijst staan; om te vermijden dat ik overga tot persoonlijke aanvallen.

Het lijkt me dat u een probleem hebt met impulsbeheersing. Daar bestaan nochtans goede therapieën voor, die kunnen voorkomen dat u gekke dingen gaat doen.

Den Duisteren Duikboot 26 maart 2014 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7074330)
Verder ben ik ook voorstander dat de politie de bevoegdheid èn de opdracht zou krijgen om via uitlokking bepaalde potentiële misdadigers te vangen voor ze effectief een misdrijf reeds gepleegd hebben.

Ik denk inderdaad dat dat nuttig kan zijn. Niet met het oog op bestraffing, maar met het oog op begeleiding en sensibilisering.

Dutch_Strawberry 26 maart 2014 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7074370)
Ik denk inderdaad dat dat nuttig kan zijn. Niet met het oog op bestraffing, maar met het oog op begeleiding en sensibilisering.

Om ze daarna lekker terug te dumpen in de maatschappij waar ze gewoon doorgaan met het botvieren van hun lusten, nietwaar?

Klein Licht 26 maart 2014 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7074275)
... En die -valse- logs, staan ook gelogd in de pc van de persoon die attent is op de afspraak zeker?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7074302)
Een lynchpartij van een pedofiel, zie ik nu eenmaal zitten.
Op justitie moeten we immers niet reken.

Het wordt stilaan duidelijk wat voor iemand u bent. Schuim op de lippen en klaar voor wat street justice!

Innocent man burned to death by vigilante neighbours who mistook him for paedophile

Citaat:

The pair had decided to ‘take the law into their own hands’, the court heard.

Dutch_Strawberry 26 maart 2014 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7074569)
Het wordt stilaan duidelijk wat voor iemand u bent. Schuim op de lippen en klaar voor wat street justice!

Innocent man burned to death by vigilante neighbours who mistook him for paedophile

U bent dan weer zo iemand van 'schaadt het mij niet, dan geef ik er geen hol om', nietwaar? Laat die kindjes maar aan hun lot over, nietwaar?

Nietzsche 26 maart 2014 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 7074218)
dat zijn veronderstellingen, zolang hij niets misdaan heeft, is hij niets strafbaar

Kortom: we moeten wachten tot die man daadwerkelijk in der zit?

Nietzsche 26 maart 2014 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka (Bericht 7074257)
Het voornemen een msdrijf te plegen is niet strafbaar.

Feitelijk is dit zo, maar wetten kunnen veranderen.

Het is toch totaal krankzinnig dat we eerst moeten afwachten tot iemand daadwerkelijk de daad heeft gepleegd, voordat wij hem kunnen pakken.

Waar is het principe "beter voorkomen dan genezen" dan?

Nietzsche 26 maart 2014 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7074359)
Ik lees zeer goed wat u schrijft ...

Nee, dat doe je niet.

Nietzsche 26 maart 2014 23:06

Dutch is weer goed hysterisch bezig zie ik, persoonlijke aanvallen zijn haar ook niet vreemd.

Toen ik haar vergeleek met Kelly heeft ze mij naar eigen zeggen op de negeerlijst gezet.

Zeus 26 maart 2014 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7074897)
Feitelijk is dit zo, maar wetten kunnen veranderen.

Het is toch totaal krankzinnig dat we eerst moeten afwachten tot iemand daadwerkelijk de daad heeft gepleegd, voordat wij hem kunnen pakken.

Waar is het principe "beter voorkomen dan genezen" dan?

Ik zou toch niets veranderen aan het principe 'gedachten zijn vrij'

From_Vlaanderen 26 maart 2014 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7074209)
Doet denken aan het Amerikaanse 'To catch a predator'

Bijzonder hard voor de betrapte pedofielen, maar gezien de aard van hun misdaad geen slechte zaak. Wel liefst met iets jonger dan 15 jaar lokken om het grotere gespuis te pakken te krijgen

15 jaar en 11 maand:roll:

Mambo 27 maart 2014 00:55

Persoonlijk denk ik dat hoe meer je lokpubers uitzet...hoe meer je pedo's zult vangen.
Niet zozeer dat ze allen pedo zijn, wel dat het ze signaal ontvangen van jong en oké..en opgaan in de massa.

Nietzsche 27 maart 2014 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7074912)
Ik zou toch niets veranderen aan het principe 'gedachten zijn vrij'

Uiteraard, maar een afspraak is al meer dan gedachten.

Nietzsche 27 maart 2014 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7075241)
Dat doe ik wel degelijk.
U moet kunnen nuanceren, om de insteek van mijn post te kunnen vatten.
Succes!

:-D

Jij bent de definitie van ongenuanceerd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be