![]() |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is nu eenmaal waar het op een politiek forum op internet over gaat. De bespreking van politiek. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat dit gepaard gaat met onenigheid en onduidelijke visie is een bewijs dat N-VA geen steenezelspartij is. |
Citaat:
Wilt u mij nu even excuseren, ik moet naar de faciliteiten. . |
Citaat:
|
Misschien kunnen we verder gaan met wat academische semantische étalage de connaissance:
in De Standaard van vandaag las ik iets over een koppel dat wil uiteengaan: Zeg niet scheiden maar ‘bewust loskoppelen’ Actrice Gwyneth Paltrow en Chris Martin van Coldplay gaan scheiden. En ze gaan dat, zoals alles wat Paltrow doet, perfect doen: vriendschappelijk, volwassen en vooral snel. Dat moet lukken met een therapie om ‘bewust los te koppelen’. Zijn wij dan separatistisch (-vijandig), of gewoonweg loskoppelig (in goede verstandhouding) ? . |
Citaat:
|
"Wij zijn geen separatistische partij"
??? Ik zou er artikel 1 van de partijstatuten toch maar eens op naslaan, waatuit blijkt dat men Vlaamse onafhankelijkheid wil. Dat is de facto dus separatisme. |
Citaat:
Confederale staten evolueren ofwel naar federalisme (zoals de USA) of gaan hun eigen weg. Aangezien confederalisme niet werkbaar is, kan de NVA dan handenwringend zeggen we hebben het geprobeerd, maar het gaat niet dus is onafhankelijkheid het enige werkbare. Dat is de werkelijke agenda van de NVA. |
Citaat:
Volksverlakkerij is de NVA niet vreemd, dat weten we. |
Citaat:
Vierkant. . |
Citaat:
Vooral meer doen. Je laten vangen, bedoel ik. Het is een uitermate werkzaam middel om het ph-gehalte in je bloed op peil te houden. |
Citaat:
Sommige zaken eens checken, vb http://www.n-va.be/wie-is-wie/partijsecretariaat, vb. facebook, vb. google ... Volledig overbodig voor linkiewinkies. . |
Citaat:
Jan Peumans zegt het dit weekend duidelijk in Apache: “het confederalisme is maar een opstap naar ons einddoel een onafhankelijk Vlaanderen.” BDW durft het zo niet noemen omdat er “nu nog geen draagvlak voor is”. Maar Jan Peumans ontmaskert het omfloerst separatisme: “Natuurlijk zijn wij separatisten. Artikel 1 van onze statuten zijn toch klaar en duidelijk? Wij willen een onafhankelijk Vlaanderen. Punt.” |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be