![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
van wat durf je dromen zonder het luidop te moeten zeggen; van wat durf je dromen; wat verhoop je dat erg optimistisch maar net realistisch is; wat is statistisch een realistische uitslag; en dan verder, maar negatief dan, naar beneden. Dat zijn dus geen tegengestelde geluiden, maar wel gradaties van optimisme, realisme of pessimisme. Voor het volgende ben ik optimist: de pvda gaat de sossen pijn doen; de VLD-van-het-PS-model gaan pijn lijden door het centrum-rechtse karakter van de nva. de tsjeven hebben een aantal stokoude oer-kaloten-stemmers kwijt gespeeld wegens natuurlijk overlijden. Naar mijn bescheiden mening, zal Groen niet achteruit gaan; zij verliezen niet aan de pvda; zij bekoren een flink aantal naïef-jeugdigen-groenselachtigen. . |
.. ik zou er geen traan voor laten mochten de vlaems-nazionalisten onder de kiesdrempel eindigen .. wensvol denken ..
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk willen we allemaal de 40% overschrijden, maar we moeten met onze voetjes op de grond blijven en werken voor iedere stem. Is het resultaat 30%, dan is het goed, ieder procentje meer is natuurlijk beter. Ons vertrekpunt zijn de verkiezingen van 2010. |
Citaat:
|
Citaat:
N-VA Els Demol 1/10 Minneke De Ridder 1,5/10 Reinilde Van Moer 1/10 Miranda Van Eetvelde 1/10 VB Guy D'Haeseleer 1/10 Onafhankelijk Alexandra Colen 1/10 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een linkje is ook goed, ik zoek het zelf dan wel uit. |
Citaat:
Idem dito voor de nva, maar daar durfde de Standaard niet zo goed, (mogelijks omdat ikzelf lid ben ... graptjen Pol) dus justeren met 3 punten. . |
Citaat:
|
Citaat:
Waar is de tijd dat ze 30% en meer haalden. De SPAsten gaan zich meer dan ooit moet vastklampen aan Di Rupo en zijn bende rooie parvenus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn buizen over de partijgrenzen heen. Echter nergens en zo dikwijls een schabouwelijke 1/10 als bij de N-VA. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be