![]() |
Voor alle duidelijkheid: Blokbuster roept niet op voor deze actie. Een kleine delegatie zal aanwezig zijn om te zien wat het voorstelt, maar een dergelijke oproep 2 dagen op voorhand lanceren zonder een stevige mobilisatie leek ons niet de aangewezen wijze om te reageren. Zelf hadden we op voorhand beslist niets te organiseren omdat er andere prioriteiten zijn voor onze werking. Maar zoals gezegd zal een groepje Antwepse Blokbusters poolshoogte nemen op de actie van Attac.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Qua mobilisatiekracht van Blokbuster verwijs ik liever naar de anti-NSV betoging van dit jaar. 700 tegenover 200 NSV'ers (waaronder Dewinter). |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
100 man uit Vlaanderen en Nederland en duitsland, ondanks alle stigmatisatie ...
ANTIFA? HAHAHA |
de krachtsverhoudingen zullen volgende week zaterdag duidelijk worden mijn beste :twisted:
|
Al ben ik absoluut geen voorstander van neonazis, ik ga doelbewust daar niet naartoe want dit lijkt me toch wel echt belachelijk.
De staatsveiligheid zal weer grinnikend zitten handen wrijven. Dat de blokbusters eens een keer constructieve acties op poten zetten, gericht tegen bvb de neoliberale politiek van Europa en de regering, bijvoorbeeld. D�*�*r zit het probleem, niet bij een clubke kaarters die eens samenkomen. |
Citaat:
Volgende week zaterdag organiseren we wel een betoging, door de straten van turnhout, tegen het groepje van fascisten die trachten hun geweld tegen andersdenkenden en migranten aanvaardbaar te maken. Als je daar tegen bent, schat je de realiteit verkeerd in. Gesterkt door de verkiezingsoverwinning van het Blok denken ze dat hun politiek opnieuw aanvaardbaar wordt en verpesten ze de sfeer in oa. de Wollewei. Het is belangrijk dat jongeren hiertegen reageren, en met blokbuster voegen we daar nog aan toe dat de betoging moet gericht zijn tegen de sociale afbraakpolitiek van de overheid dat de voedingsbodem creëert voor de verkiezingsoverwinningen van het blok. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laundry Day? Euh. ;) Wat ik wel klote vind is dat ze de betoging en tegenbetoging nu wel in beeld hebben gebracht terwijl ze vorig jaar een incidentloze betoging van 700 man compleet hebben genegeerd. Probleem met dit soort ''tegenbetogingen'' is uiteraard dat je de fasco's het gevoel geeft dat ze sterk staan en dat ze ''gewonnen'' hebben. Enfin dat is toch mijn gevoel en wellicht zal dit ook het gevoel zijn waarmee de fasco's naar huis gaan. Ik denk dat ik weet wie hun ego weer een deukje zal moeten geven als het er op aan komt. :roll: ;-)
|
Citaat:
Ik denk dat ze bij de nazi's niet bepaald content kunnen zijn. Ze hadden gehoopt om een eengemaakte betoging te houden, maar bvb. Nation haakte op het laatste moment af. Ze slaagden er niet in om meer volk te mobiliseren als in januari. En ze hebben nog niet de eer gehad om een tegenbetoging te zien van de belangrijkste anti-fascistische jongerencampagne in Antwerpen... ;-) |
Citaat:
En bepaald onvriendelijk ook :? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Wolf, is het gelukt om te vermijden dat de NA en de NVU onderling zijn beginnen vechten? P.S. Je moet ook dringend eens naar de kapper! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be