![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Weet je, hier op het forum zit zelfs iemand die in een hondekot leeft, dus voel je niet alleen in deze zware tijden...Die mens heeft het wel aan zichzelf te danken, want hij doet niks als zich bezatten heel de dag...Die was schoolmeester vroeger, in het leger, maar hij dronk zo veel dat ze hem buitenjaagden, zijn vrouw ging dan ook weg, hij kon de huur niet meer betalen, en eindigde op straat alvorens onderdak te vinden in het hondekot van een verlaten woning...Tragisch nietwaar ? |
Citaat:
|
Citaat:
. |
@meneer, ik mag binnenkort (hopelijk) in mijn sociale woning (waar ik sinds st juttemis voor op de wachtlijst sta) .. en mijn zus helpt mij zo af en toe :-) 1 ding is zeker, zonder haar stond ik wss. al lang op straat :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wifi is er toch overal? lol |
Citaat:
|
Citaat:
onlangs nog gesolliciteerd bij: -LIDL (kassa) : niks -Aldi (kassa) : niks -Vanden Borre : niks -Panos (broodjes verkopen) : niks -allerhande buurtwinkels : niks ... bij Quick en Mc Donalds vragen ze 'jongeren/-26 jaar' .. daar kom ik dus ook al niet meer voor in aanmerking .. zelfs bij de PWA was er niks, en kuisen dat heb ik gedaan, in een hotel zelfs, de vroege shift dan nog wel, werd er na 3 dagen weggestuurd wegens 'te traag' !!! dus .. binnenkort mss. wellicht het OCMW als ik niets vind tegen dit en mijn volgende RVA oproep, daar zullen ze mij toch wel in één of andere 'klusjesdienst' inzetten zeker .. (not-lol) |
Citaat:
bof, je hebt tegenwoordig al tablets van nog geen 100€, en goeie dan nog wel .. met een beetje moeite kan zelfs een dakloze daar aangeraken .. (de meeste van hen hebben toch wel ergens inkomsten van één of andere uitkering ..) |
Citaat:
dat is te zien wat je onder 'fit en gezond' verstaat .. ik kan niet ad Olympische spelen meedoen, dat is zeker .. |
Citaat:
|
Citaat:
En gelijk had die ! Je kan al beginnen met een partijkaart te pakken in één of ander partij, en militant te worden. Affichen gaan plakken enzo, meedoen aan actie's, betogingen enz. En met wat geluk kun je daar omhoog klauteren, en een job vinden, meegraaien in de vetpotten.:-) Of anders krijg je een job via de contacten van je mede-militanten. Die mensen helpen elkaar, zoals in de maffia. |
Citaat:
hum dat is mss. nog niet zo'n slecht idee :-) |
Citaat:
Probeer bij Groen! |
Citaat:
het VB? .. -> over my dead body :lol: Groen .. hmm niet echt mijn dada .. het zal SPA zijn! of niets! lolz |
Tips voor luierikken: http://www.jobat.be/nl/artikels/de-b..._campaign=home
|
Citaat:
Wat kleur in de partij is goed voor hun imago, zolang het maar geen moslims zijn ! Als militant zou jij je kansen hebben ! Mee op de foto staan naast De Winter, om zijn verdraagzaamheid goed in de verf te zetten !:-) Denk er toch eens over na, een partijkaart kost niet zoveel, en het kan economisch gezien een goede zet zijn voor jou !;-) Een springplank voor een betere toekomst ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be