![]() |
De realiteit is wel dat een aantal profiteurs, allahfreaks en hypocrieten met geld van de Blegische overheid in een oorlogszone feest gaan vieren.
Als een Belgische soldaat hetzelfde zou uitvreten, dan was het kot te klein. Die moeten zich maar laten afslachten, als ze naar een oorlogszone gestuurd worden door onze glorieuze leiders. |
Citaat:
|
Moet er een link zijn naar specifiek deze situatie waarbij uitkeringsgerechtigden misbruik maken van de ter beschikking gestelde fondsen?
Alsof het elk lustrum voorkomt, een burgeroorlog in verreweggistan waar Nieuw Belgische uitkeringstrekkers naartoe kunnen trekken alsof het een centerpark verbijf is. En wat betreft mijn vermelding naar heb Belgische leger, Rwanda, para's en doodgeslagen.... Maar kom, wentel U maar verder in uw zelfgekozen gelijkheid. Ik doe er niet aan mee. |
Citaat:
Die bestaat nu al, maar die spreidstand gaat niet zo gauw in de pers komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
We kunnen ook de homo's uit die landen opvangen, om ze dan hier tussen de homo-haters te laten verblijven. Die waren waarschijnlijk veiliger in Afrika dan in Brussel. Weet je wat, we geven ze beiden een leefloon, en wachten gewoon tot ze elkaar afmaken.
|
In het hoofd dus...
|
Citaat:
Kreeg daar geen vrouw in Antwerpen geen leefloon? |
Citaat:
|
Méér dan 20 Vilvoordse mannen vertrokken. Echte getal kan je aan Hans Bonte vragen. Geen enkele vermist op zn werkplaats. Hoe kan dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar is Jejoen Bontinck nu? Netjes aan het werk?
Sorry, zulke vragen gaan door mijn gestoorde brein. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be