Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verzuring in Vlaanderen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201261)

stuyckp 24 april 2014 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7112542)
Ik heb al mijn gans leven liberaal gestemd (en een echte donkerblauwe liberaal) en ben van oorsprong Franstalig maar misschien maak ik deze keer een uitzondering om dit communistisch land te kloten.

Daar staat Raf weer met zijn broek op de enkels.
Vooringenomenheid, vooroordelen, Raf ten top.

Nietzsche 24 april 2014 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7112529)
Om te beginnen zou ik niet graag in een appartement gebouw wonen en zeker al niet als het als sterfcentrum voor terminale kanker patiënten wordt gebruikt. Ik begrijp die mensen.

Onmogelijk.

Nietzsche 24 april 2014 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7112536)
Het is niet besmettelijk maar je kan het ruiken. De reuk van de dood.

Kan je dat niet hebben nee?

En ik maar denken dat jij zo,n stoere vent was.

De dood hoort bij het leven, probeer het als iets moois te zien.

Libro 24 april 2014 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7112516)
Verzuring, individualisme, egoïsme zijn natuurlijk liberale, progressieve verwezenlijkingen. Zij die het 'ik' centraal hebben gesteld.
Met hedendaagse partijpolitiek heeft dat geen zak te maken.

Sorry, maar zeuren over overlast is een typisch groen fenomeen.

Nietzsche 24 april 2014 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7112625)
Sorry, maar zeuren over overlast is een typisch groen fenomeen.

Zeuren in verband brengen met de politieke-voorkeur ja?

Libro 24 april 2014 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7112536)
Het is niet besmettelijk maar je kan het ruiken. De reuk van de dood.

Ocharme sukkelaar, wacht maar tot je zelf veroordeeld bent tot chemotherapie en uw reukzin en smaak vervormd zijn, je constant misselijk bent, hoofdpijn hebt... Dan zal je weten wat hinder is!

Libro 24 april 2014 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7112628)
Zeuren in verband brengen met de politieke-voorkeur ja?

Kijk, verzuring wordt altijd met de rechterzijde in verband gebracht maar IMHO zijn de groenen de uitvinders van het zeuren over overlast. Ere wie ere toekomt (als je inderdaad al een verband tussen politieke voorkeur en zeuren kunt vaststellen).

Gipsy 24 april 2014 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7112637)
Ocharme sukkelaar, wacht maar tot je zelf veroordeeld bent tot chemotherapie en uw reukzin en smaak vervormd zijn, je constant misselijk bent, hoofdpijn hebt... Dan zal je weten wat hinder is!

Dat wil nog niet zeggen dat ze die terminale patienten moeten gaan parkeren tussen mensen die er niet om gevraagd hebben. Dat de overheid dan een appartementsgebouw koopt waar die terminalen lekker onder elkaar zijn.

Libro 24 april 2014 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7112649)
Dat wil nog niet zeggen dat ze die terminale patienten moeten gaan parkeren tussen mensen die er niet om gevraagd hebben. Dat de overheid dan een appartementsgebouw koopt waar die terminalen lekker onder elkaar zijn.

Is het zoveel gevraagd om respect te hebben voor doodzieke mensen die niet om hun ziekte gevraagd hebben en dagelijks met de dood in hun achterhoofd rondlopen?

mvd 24 april 2014 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7112649)

de donkerblauwe :roll:

Libro 24 april 2014 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7112660)
de donkerblauwe :roll:

Typisch gebrek aan inlevingsvermogen van een centenliberaal...

Everytime 24 april 2014 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7112493)
Bron: Het Laatste Nieuws

De zuurtegraad van de Vlaming heeft hiermee ongetwijfeld het absolute dieptepunt bereikt... Is het toeval dat de verzuring van de samenleving gelijk oploopt met het succes van partijen zoals de NVA, die van individualisme, egoïsme en negativisme hun handelsmerk hebben gemaakt? Ik denk het niet... :?

Is dit het Vlaanderen waar we ons in de toekomst op mogen verheugen?

Twaalf personen is niet heel Vlaanderen en als het aan mij lag, zouden die kankerpatiënten zowiezo kunnen blijven. Pech voor die twaalf buren als ze daarmee niet tevreden zijn maar het zou zo zijn!

Everytime 24 april 2014 21:18

Citaat:

De zuurtegraad van de Vlaming heeft hiermee ongetwijfeld het absolute dieptepunt bereikt... Is het toeval dat de verzuring van de samenleving gelijk oploopt met het succes van partijen zoals de NVA, die van individualisme, egoïsme en negativisme hun handelsmerk hebben gemaakt? Ik denk het niet... :?

Twaalf personen is niet heel Vlaanderen en als het aan mij lag, zouden die kankerpatiënten zowiezo kunnen blijven. Pech voor die twaalf buren als ze daarmee niet tevreden zijn maar het zou zo zijn!

Libro 24 april 2014 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7112664)

:thumbsup:

Gipsy 24 april 2014 21:22

Citaat:

Zolang het mijn buren niet zijn kan het me ook niet schelen.

Xenophon 24 april 2014 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7112666)

Ongetwijfeld zijn die twaalf Franstaligen die gewoon hun haat tegen Nederlandstalige kankerpatienten ventileren.

Libro 24 april 2014 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7112677)
Ongetwijfeld zijn die twaalf Franstaligen die gewoon hun haat tegen Nederlandstalige kankerpatienten ventileren.

Nee, 't zijn twaalf apostelen...

Everytime 24 april 2014 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7112677)

:lol:

Neen maar serieus, ik heb het fragment op de site van HLN gezien. Wat zijn 12 mensen in zo'n appartement? Een piepkleine minderheid en dat betekent dat de grote meerderheid van die appartement geen probleem met die kankerpatiënten heeft. Dat men die kankerpatiënten in vrede laat, zo simpel is het!

giserke 24 april 2014 21:30

Citaat:

Ja natuurlijk zijn dat N-VAers. Het kunnen toch maar N-VAers zijn?

Gipsy 24 april 2014 21:33

Citaat:

Ach het is maar een tijdelijk probleem, tenzij dat ze natuurlijk regelmatig nieuwe kandidaten binnen krijgen voor de ultieme trip.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be