![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
? ? ? ? ? ? |
Ik vind dit zo erg voor de Vlaamsgezinde mensen die geloofden in zo'n partij.
't Is geen Vlaamse partij, 't is een school waar ze Vlaamsgezinden omscholen tot belgen... En wat nu? Wachten tot BDW er een draai aan geeft? De burgemeester zal er genen tijd voor hebben, een tijdje geleden had hij problemen met geblokkeerde straten, die zal hij zondag ook wel open willen, of is hij niet van z'n woord? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu, terzake, ik kan me er wel in vinden, tenslotte ben ik altijd diegene die hier tegen Everytime zegt dat zijn taal niet zijn identiteit is. Met andere woorden, ook al spreekt hij Frans, hij is Vlaming. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bracke is een ideologische pyromaan. Hij kan het niet laten het ideologisch kot te laten afbranden. Zet hem bij de sossen en op dag 1 roept hij dat de internationale maar lelijk gezwets is.
Eigenlijk moeten de NVA hem dringend aan de leiband leggen zodat hij zeker niet publiek meer mag praten over de fundamentele zaken. Intern kan een dissidente stem wel nuttig zijn om scherp te blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze tweede bocht van Bracke zal ook de lijn worden van N-VA. De 1.1 miljoen inwoners van Brussel die amper Nederlands spreken zijn een kiestarget voor N-VA. Buiten de kieskring Brussel zijn er ook meer dan een miljoen inwoners die geen Nederlands of tussentaal spreken. |
Citaat:
|
Citaat:
De Franssprekende Gentenaar is dus een Fransman. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be