![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Eén moeilijkheid hebt u vergeten : de jaarlijkse paddenoversteek :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil de maatschappij niet opzadelen met een ouwe die 13 breuken te helen heeft . |
En lap , nu ligt hier weer zo'n bejaarde te spartelen aan mijn deur met zijn elektrische fiets , met 3 zijn ze hem aan het rechttrekken .
Het ziet er naar uit dat de ambulance toch gaat moeten komen . Op ons kosten . |
Citaat:
da's fout! Een paar uurtjes laten liggen en de pensioenkas vaart er maar wel bij! :twisted: Hopelijk niet te veel schade aan die fiets? |
Citaat:
In realiteit, met een beetje creativiteit, is met de standaard spullen 35km/u betrouwbaar te halen. Dan is de accu wel snel leeg, daar niet van. Maar er zijn grapjurken van mijn niveau die al machines gebouwd hebben die 100km/u halen zonder te zweten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pas morgen zal zijn verdoofd lichaam hem leren dat hij 7 breuken heeft . |
Citaat:
Dan valt de accu leeg tijdens het terugrijden , ze zijn te gierig om een taxi te bestellen en tijdens het terugzwoegen krijgen ze ook nog eens een hartaanval . Op ons kosten . |
Citaat:
Wie een elektrische fiets heeft zou toch minstens 25 per uur moeten rijden. Waarom anders een elektrische fiets kopen? Als je die snelheid niet haalt, koop dan een aixam of een elektrische rolstoel of zoiets hé |
Citaat:
steek die mens in een rusthuis, met zo'n toegangscode op de deur ;) |
Citaat:
Maar de verplegende sector is verplicht hen aan te manen tot lichaamsbeweging . Met de gekende gevolgen . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be