![]() |
Citaat:
"Ja, ze zeggen allemaal dat ze mij geweldig vinden, maar ze kopen mijn platen niet." |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Och het is die zever niet waard.
Peeters dacht tot over een paar weken, "de N-VA richt zich op de federale regering" De Vlaamse regering is voor ons. Als de kiesintenties voor N-VA de waarheid worden, en de post van MP zou opeisen, zou dit terecht zijn. Bij de CD&V zal dit laatste als een bom ingeslagen zijn. |
Citaat:
Jouw redenering volgend willen trouwens dubbel zoveel kiezers N-VA-ers op de belangrijkste posten. Je weet evengoed als iedereen dat in een apenland alles mogelijk is behalve democratie. |
Citaat:
|
Wordt het federaal parlement nu verkozen voor 5 jaar of voor 4 jaar ?
Steeds meer hoor je op tv & radio dat de volgende verkiezingen pas over 5 jaar zijn. ??????????????????? |
Citaat:
|
Citaat:
20% niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[Argumenten zoeken=On] resultaat = empty [Argumenten zoeken=Off] |
Citaat:
En tussen die twee zit een hemelsbreed verschil. Dat verschil uit zich in peilingen nu. De 26° mei zal ik je zeggen of zich dat ook uit in verkiezingen. Niet eer, want ikzelf kan niet voorspellen. . |
Citaat:
Maar goed nadenkende: 20 % is geen meerderheid, 30 % is dat ook niet, maar 't komt wel iets dichterbij, en "30 procent is meer dan 20 procent, en wel de helft meer; 50 procent meer dus". . |
Kris Peeters zonnegod? Ja,
wilt ge mij als mp, dan moet ge op mij stemmen op alle niveaus; wilt ge op mij stemmen dan moet ge op mij stemmen op het Vlaams niveau, dan moet ge op mij stemmen op het federale niveau, dan moet ge op mij stemmen op het Europese niveau ... . |
Citaat:
Het is heel normaal dat een echte fan zoals jij van n-va bent graag meestapt in de construct dat Homans van hetzelfde kaliber is als een Peeters maar dat blijkt dan toch niet uit al de reeds gedane enquêtes die een grote waardering voor KP geven en een bijzonder mager cijfer voor Homans. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je aan hen vraagt wie MP moet worden zeggen ze uiteraard Kris Peeters, omdat ze niet voor BDW willen kiezen. Een ander voorbeeld van de waanzin van die enquêtes is bijvoorbeeld Maggie de Block. Eerst uitgekotst, dan de hemel in geprezen. Kan Homans ook overkomen. Misschien ook niet. Ik denk trouwens niet dat Homans van hetzelfde kaliber is als Kris Peeters. Ze is van een heel ander kaliber. KP is een bekwaam manager, maar wat ben je met een bekwaam manager als die heel bekwaam de verkeerde plannen uitvoert? Homans heeft nog veel te bewijzen, maar ik zie het haar wel doen. Wie N-VA MP gaat maken is nog niet echt duidelijk. En voor mijn part mag dat zelfs Kris Peeters zijn. |
Ik vind het perfect dat het masker van Peeters in het heetst van de strijd afvalt. Hij doet alsof zijn partij de verkiezingen al hebben gewonnen en mensen houden daar niet van. Vooral zijn timing is perfect.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be