![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Hij zat niet in een psychose ofzo. Het is alleen wel relatief aannemelijk dat De Gelder een psychopathische stoornis heeft. Gebrek aan empathie enzo. |
Citaat:
Ze hebben de psychiaters gesmeekt om hem te laten colloqueren, was allemaal niet nodig, De Gelder mankeerde niets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, het is mogelijk dat Martin door haar kinderen ervaren werd als een goede moeder, tenslotte vond de dochter van Himmler ook dat hij de beste vader was die ze had gehad. Het sluit op geen enkele wijze uit dat Himmler en Martin monsters waren/zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik herken die mensen hun lijdensweg uit persoonlijke ervaringen, en ik weet niet of dat jij het weet, maar de psychiatrie mag in Belgie geen geld kosten, daarom zitten er duizenden psychiatrische patienten gewoon zonder hulp weg te rotten in de gevangenis. |
Citaat:
|
Citaat:
En misschien was Martin een goede moeder, haar zoon is in ieder geval - als ik u mag geloven, die mening toegedaan. Ik dacht dat we het er ver eens waren dat ook monsters a la Martin en Himmler goed ouders kunnen zijn. |
Citaat:
Lees dit eens, google eens "de ouders van Kim de Gelder". er verschijnen dan een aantal mediaberichten over de verklaringen van de ouders. |
Citaat:
Jij zegt dat ze liegen, waar baseer je dat op? |
Citaat:
Dat je niet begrijpt dat de relatie kind/moeder niet dezelfde is als de relatie slachtoffer/dader, dan loopt het gesprek daarover ten einde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be