![]() |
Citaat:
Ten tweede, dat is al een aantal jaren geleden, toen was dat nog puur voor de lol. Centen moesten ze voor mij niet hebben. Sinds ik het eerst een tijdje met een dop en daarna met een pensioentje moest stellen, heb ik een beetje spijt dat ik toen niet kieskeuriger geweest ben :-( Alhoewel ... wat is 't plezantste om op terug te zien? Lol? Rijkdom? Eigenlijk alleen de combinatie van de twee. Maar hoeveel chancards maken dat mee ... |
Citaat:
Er zijn genoeg jong-volwassenen die graag een oudere vrouw hebben hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
OUD wil zeggen dat we er niet te lang meer mee zitten, en dan het erfdeel kunnen opstrijken. Maar Marie: dat geldt enkel voor oud en rijk en ZONDER KINDEREN. anders zijn de kinderen ermee weg hoor, en dan hebben we voor niks zo'n tien jaar met die rolstoel geduwd. |
Citaat:
Beetje je best doen, anders is er helemaal niets op te strijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah ja, kinderen mogen er ook niet zijn, natuurlijk ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8O8O8O Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-( |
Citaat:
van één minnaar heeft ze een appartement gekregen, toen de tweede in het geld zwom heeft ze er tien jaar bijgebleven, een half appartement in Knokke van gekregen (andere helft op zijn naam) en toen het geld op was is ze vertrokken. Haar werkterrein? (serieus hoor) : vrijwilligster in een ziekenhuis!!!! Minnaar drie is al een tijdje in the picture, ze wonen nu samen in la douce France op zijn buitenverblijf. Het is maar een tip hoor. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be