![]() |
Deels akkoord. Samen tv. kijken, spelletjes spelen, neuken, vind ik leuk. Maar ja, dat doe ik ook al met mijn zuster.
Maar later als ik groot ben zou ik zeker opteren om gescheiden te slapen. Ik in mijn bed en zij in het tuinhuis ofzo. Ik moet plaats hebben als ik maf. En als ik juist wakker ben ben ik redelijk agressief en klop ik op alles dat me aanraakt, dus best zo. Na de seks moet het ook niet te lang duren. Eenmaal ik in haar geëjaculeerd heb voel ik plots een intense afkeer en moet ze maken dat ze uit mijn bed is. Ik dacht vroeger dat dat normaal mannelijk gedrag is, maar blijkbaar niet. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bent u dus geboren uit een incestelijke betrekking ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=25 Maar zoals ik het begrepen heb uit uw schrijven: Uw pa neukte uw zus , zij werd zwanger van u ?? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is algemeen bedoeld:
Incest & pedofilie & necrofilie & snuffers & zelfmoordterroristen en nog van zulke dingen , zijn niet mijn ding !! Ik ben inderdaad een weirdogator , wat bv muziek betreft , ook met mijn "wok"hobby , alhoewel nog heel weinig daarmee !! |
Citaat:
Citaat:
Ik wou hem net zeggen dat hij niet gekozen heeft, maar gehoorzaamd. . |
Citaat:
|
Citaat:
Maar trouwen wordt zeer sterk aangemoedigd door de aard van de mens die als paar en met seksuele behoeftes (voortplantingsdrift) is geschapen. Het helpt om zonde of zondige relaties tegen te gaan. |
Citaat:
1. bidden/smeken tot God 2. zich uiteindelijk erbij neerleggen als God's wil. En wat Hij wil is het beste. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be