Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Ik woon zelfs graag alleen :) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201586)

Lance 23 mei 2015 22:07

Deels akkoord. Samen tv. kijken, spelletjes spelen, neuken, vind ik leuk. Maar ja, dat doe ik ook al met mijn zuster.

Maar later als ik groot ben zou ik zeker opteren om gescheiden te slapen. Ik in mijn bed en zij in het tuinhuis ofzo. Ik moet plaats hebben als ik maf. En als ik juist wakker ben ben ik redelijk agressief en klop ik op alles dat me aanraakt, dus best zo. Na de seks moet het ook niet te lang duren. Eenmaal ik in haar geëjaculeerd heb voel ik plots een intense afkeer en moet ze maken dat ze uit mijn bed is. Ik dacht vroeger dat dat normaal mannelijk gedrag is, maar blijkbaar niet. :(

cookie monster 23 mei 2015 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7667271)
Omwille van de tentendieuze vraagstelling misschien? Je kan niet 'nee' stemmen zonder 'is fout' te stemmen.

ik had ze dan misschien beter als 2 aparte gezet ;)

Another Jack 23 mei 2015 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7667285)
Deels akkoord. Samen tv. kijken, spelletjes spelen, neuken, vind ik leuk. Maar ja, dat doe ik ook al met mijn zuster.

Maar later als ik groot ben zou ik zeker opteren om gescheiden te slapen. Ik in mijn bed en zij in het tuinhuis ofzo. Ik moet plaats hebben als ik maf. En als ik juist wakker ben ben ik redelijk agressief en klop ik op alles dat me aanraakt, dus best zo. Na de seks moet het ook niet te lang duren. Eenmaal ik in haar geëjaculeerd heb voel ik plots een intense afkeer en moet ze maken dat ze uit mijn bed is. Ik dacht vroeger dat dat normaal mannelijk gedrag is, maar blijkbaar niet. :(

Vindt uw zuster dat allemaal ook leuk?

cookie monster 23 mei 2015 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7667285)

8O WAAAAT ???? 8O

Lance 23 mei 2015 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7667366)
Vindt uw zuster dat allemaal ook leuk?

Ik ben zelf een product van haar en ons vader zaliger. Familietradities moet je voortzetten.

Lance 23 mei 2015 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7667372)
8O WAAAAT ???? 8O

Als je zelf een zus/moeder had zou je het wel begrijpen...

cookie monster 23 mei 2015 22:52

Bent u dus geboren uit een incestelijke betrekking ??

Lance 23 mei 2015 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7667401)
Bent u dus geboren uit een incestelijke betrekking ??

Aangezien we allen afstammen van Adam en Eva vind ik incest een groot woord.

Libro 23 mei 2015 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7667389)
Ik ben zelf een product van haar en ons vader zaliger. Familietradities moet je voortzetten.

Ben je er nu mee aan het rammelen of meen je dit nou?

cookie monster 23 mei 2015 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7667404)
Aangezien we allen afstammen van Adam en Eva vind ik incest een groot woord.

Dag broerke :D

http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=25
Maar zoals ik het begrepen heb uit uw schrijven:
Uw pa neukte uw zus , zij werd zwanger van u ??

maddox 23 mei 2015 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7122178)
Samenwonen vind ik heerlijk. Daarom ook kozen mijn vrouw en ik voor een groot gezin. Het is hier dan ook altijd een drukte... Natuurlijk hebben we allen wel eens de behoefte (en ook het recht) op momenten die louter voor onszelf zijn.

Hmm, het is dan ook aan U verplicht door uw onzichtbare vriend, op straffe van een eeuwigheid in de meest ellendige omstandigheden.

maddox 23 mei 2015 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7124649)
cookie -> op ieder potje past een deksel ^^

Klopt, zelfs ik ben van't straat geraakt.

Citaat:

nu, ik moet toegeven dat ik soms bang ben te eindigen als een old spinster die ze op een dag dood aantreffen in haar apartementje, moederziel alleen, door iedereen in de steek gelaten en tal van vliegen die aan haar stoffelijk overschot zich tegoed zitten te doen .. brrrr! (ik weet wel, je bent dood, je merkt daar toch niks van, maar toch -> die gedachte spookt soms wel door mijn hoofd -> zal ik alleen en eenzaam zijn ook als ik oud ben? ) :? :-(
Zorg voor een Yorkshire Terrier of 3, dan heb je kuttelekkerkes en soylent green vreterkes in 1 pakketje. Weinig kans op teveel vliegen dan.

Citaat:

positief is dat ik van nature solitair ingesteld ben,
Eigenaardig voor een Aziaatje. Die hebben de kleinste sociale afstand.

Lance 23 mei 2015 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7667415)
Dag broerke :D

http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=25
Maar zoals ik het begrepen heb uit uw schrijven:
Uw pa neukte uw zus , zij werd zwanger van u ??

Mijn pa neukte mijn moeder en ik kwam eruit. Vervolgens ben ik beginnen neuken met mijn zus, de moeder van mijn kind en de zus van haar vader. Beter kan ik het echt niet uitleggen hoor:roll:

cookie monster 23 mei 2015 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7667426)
Mijn pa neukte mijn moeder en ik kwam eruit. Vervolgens ben ik beginnen neuken met mijn zus, de moeder van mijn kind en de zus van haar vader. Beter kan ik het echt niet uitleggen hoor:roll:

Weird situation in case of true !!

Lance 23 mei 2015 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7667436)
Weird situation in case of true !!

Ik dacht dat een weirdogator zoals gij me wel zou begrijpen...

cookie monster 23 mei 2015 23:23

Dit is algemeen bedoeld:
Incest & pedofilie & necrofilie & snuffers & zelfmoordterroristen
en nog van zulke dingen , zijn niet mijn ding !!

Ik ben inderdaad een weirdogator , wat bv muziek betreft ,
ook met mijn "wok"hobby , alhoewel nog heel weinig daarmee !!

De schoofzak 24 mei 2015 07:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7122178)
Samenwonen vind ik heerlijk. Daarom ook kozen mijn vrouw en ik voor een groot gezin. Het is hier dan ook altijd een drukte... Natuurlijk hebben we allen wel eens de behoefte (en ook het recht) op momenten die louter voor onszelf zijn.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7667416)
Hmm, het is dan ook aan U verplicht door uw onzichtbare vriend, op straffe van een eeuwigheid in de meest ellendige omstandigheden.

2 !

Ik wou hem net zeggen dat hij niet gekozen heeft, maar gehoorzaamd.

.

Edward De Vere 24 mei 2015 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7667534)
2 !

Ik wou hem net zeggen dat hij niet gekozen heeft, maar gehoorzaamd.

.

Het is nu te hopen voor Jan dat zijn kinderen in staat zijn om kinderen te 'maken'. Wat een straf van god zou het zijn, als 'de natuur' daar anders over beslist.

Guinevere 24 mei 2015 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7667416)

Trouwen is alvast voor moslims geen verplichting. Niet iedereen kan of wil dat doen. Iemand die dat niet doet is geen zondaar.
Maar trouwen wordt zeer sterk aangemoedigd door de aard van de mens die als paar en met seksuele behoeftes (voortplantingsdrift) is geschapen. Het helpt om zonde of zondige relaties tegen te gaan.

Guinevere 24 mei 2015 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edward De Vere (Bericht 7667577)
Het is nu te hopen voor Jan dat zijn kinderen in staat zijn om kinderen te 'maken'. Wat een straf van god zou het zijn, als 'de natuur' daar anders over beslist.

Iemand die geen kinderen kan krijgen, kan als gelovige twee zaken doen:
1. bidden/smeken tot God
2. zich uiteindelijk erbij neerleggen als God's wil. En wat Hij wil is het beste.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be