![]() |
Citaat:
|
Laten we ook de pestboetes niet vergeten die hoofdzakelijk de Vlamingen viseren. Enkele duizenden camera's in Vlaanderen. Een handvol in Wallonië waarvan er 3 werken. Di Rupo wil zijn kiesvee daar niet mee peesten.
Di Rupo en collaborateurs willen wel het geld in de de federale kas houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er een beter pleidooi voor een nationale kieskring dan dit?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is de discussie over een nationale kieskring direct geregeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Zij mogen dit inderdaad zelf doen van Milquet. |
Zo zien we alweer maar eens hoe het hier in België gaat: is het iets wat vooral de Vlamingen pijn doet dan laten de Franstalige politici het doodleuk passeren terwijl de Vlaamse traditionele verraders liggen in te dommelen op hun mooi postje. Is het iets wat vooral in Wallonië voelbaar is dan staan de Franstalige politici op hun achterpoten.
|
Ik onthou ook deze uitspraak van Reynders:
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Kijk eens naar de resultaten van 2010, en vergelijk de partijen met bijna gelijke aantal behaalde stemmen, met hoeveel zetels ze binnensleepten: |
Citaat:
Ben benieuwd naar uw antwoord |
En ze gaan dan zeggen: "De werkloosheid groeit sneller in Vlaanderen"
|
Citaat:
Ik gebruik af en toe wel eens een rhetorische vraag, maar dit is deze keer overduidelijk niet het geval. Zodus... |
Citaat:
Wie heeft volgens jou de "extra" belasting "op tafel" gelegd? PS : rhetorische dat is in het duits, ik spreek nederlands. Dus retorische vraag naar u toe, wie betaalt belastingen om het "krapuul" te onderhouden ! |
Ik zou eigenlijk Reynders wel willen bedanken voor zoveel eerlijkheid omtrent de communautaire loyaliteit.
. |
Citaat:
Het sociaal-economische programma van de MR en de N-VA zijn grotendeels gelijklopend, zij het dat dit van de N-VA iets socialer is. Nochtans sluit de huidige voorzitter van de MR op voorhand regeringsdeelname van de N-VA uit op basis van blijkbaar haar eigen (MR) 'communautaire' opvattingen. Zo te zien gaan ze nog liever in zee met hun franstalige sociaal-economische rivalen dan met 'gelijkgestemden' van de andere kant van de taalgrens. U lijkt nogal blind voor dit gegeven in de Belgische politiek, dat uiteraard ook in de andere politieke 'families' schering en inslag is. |
Citaat:
“Uitspraken van Reynders zijn selectief en niet collegiaal” Tja, voor een leugenaar van het ACW komt de waarheid altijd een beetje ongelegen. |
Als de pestbelastingen voor Vlamingen treffen, wil dat ook zegen dat vooral Vlamingen jarenlang geprofiteerd hebben van deze fiscale (oneerlijke) gunstmaatregelen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be