Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wie staat er op uw negeerlijst? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201598)

manta 2 mei 2014 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7122462)
Flinke jongen. Straks krijg je een extra portie frambozenpudding met rozijnen.

Effe quoten zodat degenen die u in hun negeerlijst hebben staan het ook weten... ;-)

manta 2 mei 2014 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7122471)
U voelt zich dus tekort gedaan...

Effe quoten zodat degenen die u in hun negeerlijst hebben staan het ook weten... ;-)

Den Duisteren Duikboot 2 mei 2014 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7122326)
Besteed jij aan iedereen die je negeert zoveel aandacht?

:lol:

Sukkel.

Ach, je moet dat begrijpen. Zoals elke puber snakt hij naar schouderklopjes van de mensen bij wie hij zich wil inlikken. Elke linkse op zijn negeerlijst is dan ook als een medaille die hij zichzelf op de borst prikt.

manta 2 mei 2014 11:00

Hé zeg, als dat quoten is wel werkendag hoor.
Stop is met dat negeren hé... :evil:

manta 2 mei 2014 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7122480)
Ach, je moet dat begrijpen. Zoals elke puber snakt hij naar schouderklopjes van de mensen bij wie hij zich wil inlikken. Elke linkse op zijn negeerlijst is dan ook als een medaille die hij zichzelf op de borst prikt.

Den Duisteren Duikboot 2 mei 2014 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7122485)

Ik sta op de negeerlijst van S.W.T.P. Heerlijk is dat. Ik kan hem nu ongestoord in zijn hemd zetten zonder dat hij enig weerwoord heeft. :-)

manta 2 mei 2014 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7122544)
Ik sta op de negeerlijst van S.W.T.P. Heerlijk is dat. Ik kan hem nu ongestoord in zijn hemd zetten zonder dat hij enig weerwoord heeft. :-)

Effe quoten zodat S.W.T.P. het ook kan lezen... 8-)

Hypochonder 2 mei 2014 11:35

Hahahaha, de trollen zijn weer in gang geschoten. Jammer voor hun maar ik negeer ze als waren ze lucht.

manta 2 mei 2014 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7122561)
Hahahaha, de trollen zijn weer in gang geschoten. Jammer voor hun maar ik negeer ze als waren ze lucht.

Effe quoten zodat degenen die u in hun negeerlijst hebben staan het ook weten...

Hypochonder 2 mei 2014 11:37

Ik denk wel dat enkele van de personen die op mijn negeerlijst staan diep in hun binnenste gekwetst zijn ook al zullen ze dit nooit toegeven. Genieten hoor.

Bericht aan de mensen die weten dat ze op mijn negeerlijst staan: het is zinloos om mij te quoten en te schelden in mijn richting. U zal compleet genegeerd worden.

manta 2 mei 2014 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7122569)
Ik denk wel dat enkele van de personen die op mijn negeerlijst staan diep in hun binnenste gekwetst zijn ook al zullen ze dit nooit toegeven. Genieten hoor.

Bericht aan de mensen die weten dat ze op mijn negeerlijst staan: het is zinloos om mij te quoten en te schelden in mijn richting. U zal compleet genegeerd worden.

Effe quoten zodat degenen die u in hun negeerlijst hebben staan het ook weten...;-)

Den Duisteren Duikboot 2 mei 2014 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7122573)
Effe quoten zodat degenen die u in hun negeerlijst hebben staan het ook weten...;-)

Jij gaat een lange dag tegemoet...

manta 2 mei 2014 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7122581)
Jij gaat een lange dag tegemoet...

Ja zeg, dat iedereen dan z'n eigen posts is quote, of maak er een gewoonte van om de bovenstaande post te quoten.
Zou nog leuk zijn ook, al zullen er problemen zijn als iemand een post van een genegeerde quote vermoed ik. :-D

En lange dag? Niks van, sebiet de komkommerplantjes buiten zetten, 't is er 't weer voor...

Raf 2 mei 2014 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7122468)
Zeker effe quoten want gij staat op de negeerlijst van half het forum...

:lol:

Gij deugniet gij...

Raf 2 mei 2014 11:54

Citaat:

Lijkt me gevaarlijk voor iemand die zo vol lucht zit als hij...

CLAESSENS Joris 2 mei 2014 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7122475)

Dit is op het moment wel de leukste actieve draad op het forum... :lol:

Nietzsche 2 mei 2014 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 7122336)
Zie je? Aandacht maakt negatieve deelnemers en trollen gelukkig...:lol:

Goeiemorgen Raf.
8-)

Dan ben jij wel een erg goede troll.

Nietzsche 2 mei 2014 11:58

Citaat:

Aldus amateur-psycholoog Den Duisteren Duikboot.

ViveLaBelgique 2 mei 2014 11:59

Als je mensen op een negeerlijst hebt staan gaat de forumsoftware spijtig genoeg niet de nieuwe topics van betrokken leden negeren.

CLAESSENS Joris 2 mei 2014 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7122615)
Dan ben jij wel een erg goede troll.

OOOOHHH! DANK U! :hug:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be