![]() |
Citaat:
We zijn er weer. Je moet geen genie zijn om te vermoeden dat het hoogstwaarschijnlijk uitlokking was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In die exotische landen is de mentaliteit 100% anders dan hier in dit apelandje. In welk "één of ander" exotisch land was jij de laatste jaren ? |
Citaat:
|
Citaat:
Liefst voor er ongelukken gebeuren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien U vind dat het wel kan, een vrouw aanranden, dan heb ik zo mijn bedenkingen over uw gedachtengoed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik ze nu aanranden? |
Citaat:
Geen excuus. Als het om verkrachting gaat is uitsluiting van school ook niet voldoende mijns inziens. Een heropvoedingsinstelling is misschien wel nuttig. Maar ja juist omdat verkrachting in alle geledingen van de maatschappij voorkomt wordt het niet zwaar bestraft. Het is een van die hypocriete dingen in onze samenleving. |
Citaat:
de vrouw is schuld, zij is de slet, de nymfomane, zij heeft gemanipuleerd, de jongens zijn maar slachtoffer,... een meisje/vrouw die zin in seks heeft, waar gaat het met de wereld naar toe, logisch dat ze buitengegooid moet worden :) en lagere klasse? die komen in zo'n school niet binnen |
Citaat:
|
In München nog wel :roll::roll:Als U al slechte gedachten zou krijgen in de naaktzone van München ga dan maar eens naar die vrouw in kwestie kijken van dichterbij...Uw zin in enig liefdesspel zal wel vlug verdwijnen:-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van zodra ik die 'slechte gedachten' méér dan alleen maar 'gedachten' laat zijn, wordt het een heikele kwestie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be