Pandareus |
21 mei 2014 22:25 |
[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac
(Bericht 7152564)
Geen zin om het op te snorren, maar wat zal het gemiddeld netto-pensioen zijn van de 30% grootste pensioenen?
|
het gaat niet om de grootte van die pensioenen, wel om het feit dat n-va voorstander is om die mensen hun indexatie af te nemen. Die worden dus droog in de kakker gepakt.
Geen idee van, het is dan ook niet relevant in de discussie. Het gaat om dertig % van de mensen die bij de bok gezet zullen worden door n-va.
En dat kun je niet ontkennen dus probeer je de aandacht te verleggen naar andere zaken.
Citaat:
Zullen we eens kijken wat de Sp.a in haar programma heeft staan voor belastingverlaging voor dergelijke nettolonen?
|
Niets te maken met het feit dat n-va 30% van de gepensioneerden wil buttfucken.
Citaat:
Zullen we eens uitrekenen hoeveel een zelfstandige op zijn spaarrekening moet hebben staan om tijdens zijn pensioen dezelfde koopkracht te hebben?
|
Ook dit is een futiele poging om het onderwerp weg te kanaliseren, en neemt ook niet weg dat n-va zelf zegt dat ze 30% van de gepensioneerden hun index gaat afpakken.
En trouwens, als extra cadeau krijgt iedereen als het van hen afhangt een jaar later nog enkel een parodie van een index systeem achteraf.
Vandaar de gevleugelde uitspraak : eerst afpakken om dan terug te geven, doet de zotten in vreugde leven.
Citaat:
En hij moet de inflatie zelf bekampen waarvan hij 25% mag afgeven voor roerende voorheffing en de commies willen zelfs een percentje op dat hele vermogen.
|
Zwijg ! de tranen overmannen mij, ik ben kapot van verdriet als ik eraan denk.
|