![]() |
Citaat:
Wat duidelijk is geworden, is dat het in deze nepdemocratie volstrekt niet uitmaakt hoe de Vlaming stemt. Wanneer er een partij wint die de traditios niet aanstaat wordt die doodleuk buitenspel gezet, ook al is die partij de absolute winnaar met 1/3 van de Vlaamse stemmen. De Vlaming kan m.a.w. net zo goed thuisblijven met de verkiezingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze rammelen met onze voeten? Wel dan rammelen we terug. |
Ik vraag me trouwens af of het wel de schuld was van FDW dat VB halveerde.
Een groot deel van de VB stemmers zijn naar OVLD/MAGGIE gegaan, wegens het uitvoeren van wat VB steeds maar wou uitgevoerd zien, maar wat ze niet mochten doen. Een ander deel had vast geen zin om met hun Vlaams Nationalisme in het cordon te blijven hangen, terwijl ze datzelfde Vlaams Nationalisme konden terugvinden bij de NVA. Zo bekeken is het Annemans die met zijn salonfähige koers zijn kiezers recht naar twee andere partijen heeft gedreven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Negatieve discriminatie is inderdaad altijd meer "foei" dan positieve discriminatie. Of positieve discriminatie altijd en overal moét toegepast worden.... dat is stof voor discussie, maar voer voor een andere thread.
|
Citaat:
|
Bericht uit Rusland:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het VB terecht een overtuiging ter discussie stelt die alles wat men het VB ten laste legt doet verbleken maar ik ga daarom nog niet stemmen op een ranzig kinderclubje hé. Alle snullerij van de laatste maanden bij elkaar heeft Annemans alvast mijn stem gekost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als mensen mij vragen ""Meer of minder?" antwoord ik net hetzelfde als u. |
Citaat:
Ik heb ze lang het voordeel van de twijfel gegeven maar er komen er teveel sorry, ik zie ze dan ook liever niet meer in groten getale ons land overspoelen met alle gevolgen van dien. Rekende men daar eigenlijk de heftig zonnekloppende/zonnebanktype vrouwtjes bij? De jeugd van tegenwoordig ziet dat anders want die pappen er redelijk goed mee aan als ik dat hier in de buurt zo zie. Meestal zijn het domme meisjes/vrouwen die dat doen. Geen idee wat daar de reden zou kunnen van zijn? :lol: |
Bruin
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be