Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Franse misdaadverslaggever "Belgische justitie beschermt pedofielenring" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203493)

Another Jack 9 juni 2014 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7187896)
Ik heb visa-stempels die mijn eigen aanwezigheid in Thailand, Cambodja en Laos in het voorbije jaar aantonen. Die zijn een keer opgevraagd door de Canadese overheid.
Ik kan ze hier gerust posten, maar ook dat zal je wel onder tafel vegen

Vertel ons liever wat jij concreet doet tegen mensenhandel in Azië.

Eurosceptic 9 juni 2014 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7187873)
Begint jouw bullshitmeter ook in het rood te gaan?

Bewijs het tegendeel voor gelijk welk citaat op deze pagina dat jij bullshit vindt

Zipper 9 juni 2014 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7187896)
Ik heb visa-stempels die mijn eigen aanwezigheid in Thailand, Cambodja en Laos in het voorbije jaar aantonen. Die zijn een keer opgevraagd door de Canadese overheid.
Ik kan ze hier gerust posten, maar ook dat zal je wel onder tafel vegen

Aha, sextoerist, zeker ??

Another Jack 9 juni 2014 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7187906)
Bewijs het tegendeel voor gelijk welk citaat op deze pagina dat jij bullshit vindt

Zo marcheert het niet, vriend.
Op die manier claimen nitwits hier al jarenlang het bestaan van ruimtewezens, reptilians, chemtrails, complotten van vrijmetselaars, engelen, microwezens,...

Als jij je flutverhalen wil hardmaken, zal jij uit je pijp moeten komen.

Eurosceptic 9 juni 2014 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7187903)
Vertel ons liever wat jij concreet doet tegen mensenhandel in Azië.

Vietnam heeft voldoende vrijwilligers die straatkinderen willen opvangen in tehuizen, maar ze hebben geld (niet overdreven veel) nodig om het te laten runnen.
Ik draag daar mijn steentje in bij omdat een vriendin van mij daar vrijwilliger is, en ik weet dat het geld goed besteed wordt.

That said,

Ik vind Gipsy en uzelf vreselijke mensen en ik hoop dat God u zal straffen voor uw onwetendheid en onverschilligheid.
Wat ik ook zeg, en of ik nu mijn visa stamps voor Zuid Oost Azië laat zien of niet, voor u ben ik een leugenaar no matter what

Ik verdien die beschuldiging niet en ik discussieer liever met eerlijke mensen

Zipper 9 juni 2014 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7187906)

Omgekeerde bewijslast ??

Eurosceptic 9 juni 2014 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7187908)

Schaam u diep. Loser

Zipper 9 juni 2014 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7187947)
Schaam u diep. Loser

Waarom zou ik ??

Demper 9 juni 2014 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7187908)

Wat een hokjesdenken.

Zeus 9 juni 2014 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7187860)
Ik reis de wereld rond en ik bestrijd mensenhandel in Azië, onder andere door opvangcentra financieel te steunen.

Er zijn nog mensen op deze wereld die normen en waarden hebben.

Ik heb mijn bedenkingen bij uw eerlijkheid en bij uw intenties in dit topic en ik wens niet op al uw beschuldigingen in te gaan

Tiens, een week geleden was je een net afgestudeerde manueel therapeut en nu ben je wereldreiziger en mensenhandelactivist. Smells fishy

Gipsy 9 juni 2014 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7187936)
Vietnam heeft voldoende vrijwilligers die straatkinderen willen opvangen in tehuizen, maar ze hebben geld (niet overdreven veel) nodig om het te laten runnen.
Ik draag daar mijn steentje in bij omdat een vriendin van mij daar vrijwilliger is, en ik weet dat het geld goed besteed wordt.

That said,

Ik vind Gipsy en uzelf vreselijke mensen en ik hoop dat God u zal straffen voor uw onwetendheid en onverschilligheid.
Wat ik ook zeg, en of ik nu mijn visa stamps voor Zuid Oost Azië laat zien of niet, voor u ben ik een leugenaar no matter what

Uit ervaring weet ik dat mensen die zichzelf eerlijk noemen dat absoluut niet zijn. En wat paspoort stempels naar Azie betreft is de mijne groter dan de uwe. Maar ik geef ten minste toe dat het gaat om harde centen en zit hier niet te lullen als weldoener. Ik geloof geen bal van uw fantasie.

kiko 9 juni 2014 19:13

Citaat:

Goh, ik wil je wel het voordeel van de twijfel gunnen hoor. In het slechtste geval is het niet waar, so what ?

Zipper 9 juni 2014 19:15

Citaat:

That said,

Denk jij echt dat wij hier de eerste de beste onbekende op zijn/haar woord zomaar gaan geloven, zonder enige concrete en tastbare bewijzen ??

Another Jack 9 juni 2014 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7187947)
Schaam u diep. Loser

Schelden is hier niet toegestaan.

djimi 9 juni 2014 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7187999)
Denk jij echt dat wij hier de eerste de beste onbekende op zijn/haar woord zomaar gaan geloven, zonder enige concrete en tastbare bewijzen ??

"Wij hier" wachten dan ook nog altijd op concrete en tastbare bewijzen omtrent die 'uitsluitend halal'-maaltijden in ALLE scholen van Anderlecht.

'Wat een goede kennis u vertelde' volstaat niet.

Eurosceptic 9 juni 2014 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7187983)
Uit ervaring weet ik dat mensen die zichzelf eerlijk noemen dat absoluut niet zijn. En wat paspoort stempels naar Azie betreft is de mijne groter dan de uwe. Maar ik geef ten minste toe dat het gaat om harde centen en zit hier niet te lullen als weldoener. Ik geloof geen bal van uw fantasie.

Die eerste zin getuigt van enorme kortzichtigheid

Ik overweeg om mijn facebook account hier te delen zodat mensen mijn activiteit met eigen ogen kunnen zien.
Mijn account is openbaar maar verwacht niet dat ik ooit uw vriendschapsverzoek zal accepteren

Verder lig ik 's nachts niet wakker van het feit dat jij mij niet gelooft

djimi 9 juni 2014 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7188005)
Schelden is hier niet toegestaan.

Gelukkig mogen insinuaties wel nog, zelfs als ze behoorlijk 'op het randje' zijn.

Eurosceptic 9 juni 2014 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7187999)

Vertel mij wat je wilt hebben.
Al mijn visa stamps van de voorbije 2 jaar?
Mijn facebook account waarin je alles wat ik de voorbije jaren heb gedaan, kunt volgen?

Ondertussen gaan we mijlen off topic omdat 3 vreselijk onbeleefde mensen mijn zonder enig fundament van leugens beschuldigen.

Doe mij een plezier en bekijk de 2 videos van de eerste post in dit topic.
Het verslag over de Zandvoort files en de rol van Vervloesem daarin.

Zonder dat je die zaak kent, heb je geen enkel recht van spreken

djimi 9 juni 2014 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7188172)
...

Ik overweeg om mijn facebook account hier te delen ...

Een goede raad: doe dat dan enkel via een privé-bericht aan die forum-genoten die u als voldoende betrouwbaar hebt leren kennen.

Eurosceptic 9 juni 2014 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7187982)
Tiens, een week geleden was je een net afgestudeerde manueel therapeut en nu ben je wereldreiziger en mensenhandelactivist. Smells fishy

Afgestudeerd in januari 2012, vertrokken naar AU op 9 feb 2012.
Daarna 3 maanden NZ, en 6 maanden Azië.

Ik irriteer me mateloos aan het ongeloof hier, maar als het niet anders kan post ik hier alle stamps met data erbij

Wat een botte mensen hier

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be