![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op die manier claimen nitwits hier al jarenlang het bestaan van ruimtewezens, reptilians, chemtrails, complotten van vrijmetselaars, engelen, microwezens,... Als jij je flutverhalen wil hardmaken, zal jij uit je pijp moeten komen. |
Citaat:
Ik draag daar mijn steentje in bij omdat een vriendin van mij daar vrijwilliger is, en ik weet dat het geld goed besteed wordt. That said, Ik vind Gipsy en uzelf vreselijke mensen en ik hoop dat God u zal straffen voor uw onwetendheid en onverschilligheid. Wat ik ook zeg, en of ik nu mijn visa stamps voor Zuid Oost Azië laat zien of niet, voor u ben ik een leugenaar no matter what Ik verdien die beschuldiging niet en ik discussieer liever met eerlijke mensen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Wat een goede kennis u vertelde' volstaat niet. |
Citaat:
Ik overweeg om mijn facebook account hier te delen zodat mensen mijn activiteit met eigen ogen kunnen zien. Mijn account is openbaar maar verwacht niet dat ik ooit uw vriendschapsverzoek zal accepteren Verder lig ik 's nachts niet wakker van het feit dat jij mij niet gelooft |
Citaat:
|
Citaat:
Al mijn visa stamps van de voorbije 2 jaar? Mijn facebook account waarin je alles wat ik de voorbije jaren heb gedaan, kunt volgen? Ondertussen gaan we mijlen off topic omdat 3 vreselijk onbeleefde mensen mijn zonder enig fundament van leugens beschuldigen. Doe mij een plezier en bekijk de 2 videos van de eerste post in dit topic. Het verslag over de Zandvoort files en de rol van Vervloesem daarin. Zonder dat je die zaak kent, heb je geen enkel recht van spreken |
Citaat:
|
Citaat:
Daarna 3 maanden NZ, en 6 maanden Azië. Ik irriteer me mateloos aan het ongeloof hier, maar als het niet anders kan post ik hier alle stamps met data erbij Wat een botte mensen hier |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be