Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   breaking news : n-va raadslid hoegaarden krijgt rammel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203557)

TheFourHorsemen 11 juni 2014 14:23

Ik vind het altijd zo bizar dat degene die bedrogen wordt altijd zijn of haar woede wil koelen op de persoon met wie de partner hem of haar bedrogen heeft. Als Liselore zelf vrijgezel was, heeft zij niets verkeerds gedaan. Het is haar man die ze een mep moet verkopen, niet Liselore.

Maikel Joosten 11 juni 2014 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7191154)
Ik vind het altijd zo bizar dat degene die bedrogen wordt altijd zijn of haar woede wil koelen op de persoon met wie de partner hem of haar bedrogen heeft. Als Liselore zelf vrijgezel was, heeft zij niets verkeerds gedaan. Het is haar man die ze een mep moet verkopen, niet Liselore.

Omdat het vrouwelijk brein weigert op die manier te redeneren. :-D

Eduard Khil 11 juni 2014 14:29

ik vind het feitelijk straf dat dergelijke persoonlijke zaken hier op dit forum besproken worden, maar kom.
Voor zover ik weet was de verloofde van Liselore al weg bij zijn andere vrouw toen hij iets begon met haar. Dat is al meer dan een jaar geleden en het is blijkbaar niet de eerste keer dat ze persoonlijke dreigementen of aanvallen doet versus haar. Mij lijkt dit dus een zaak voor het gerecht en gaapt de uitkomst als een oven.

TheFourHorsemen 11 juni 2014 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 7191160)
Omdat het vrouwelijk brein weigert op die manier te redeneren. :-D

Ik heb het gevoel dat het bij mannen net hetzelfde is hoor. Als een man zijn vrouw op overspel betrapt, denk ik dat in veel gevallen hij de andere man meer als "dader" gaat beschouwen en zijn woede op hem (in plaats van op zijn echtgenote) wil koelen.

manta 11 juni 2014 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 7191085)
En jij stemt voor het VB. Geen wonder dat ze zo weinig halen wanneer ik jouw vuilspuiterij lees.

'k Zal deze post van u maar even quoten om te reageren op uw beschuldiging van vuilspuiterij, ik vermoed namelijk dat de moderatie wel eens in uw andere posts kan gaan knippen wegens de daarin vermelde beledigingen.
En neen, ik druk niet op het driehoekje, enkele reclamebots krijgen van mij die eer...

Maar ik stel me wel de vraag wat dan eigenlijk de vuilspuiterij is. Ik verbaas me er toch maar over dat er bij zo'n propere nette partij zo'n dingen gebeuren, is dat zo'n ramp?
Wat bokspartijen en seksuele uitspattingen maken de huidige politiek mss nog wel wat aangenamer om te volgen, een beetje zoals de gemiddelde soapserie...

Miauw! 11 juni 2014 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7191166)
ik vind het feitelijk straf dat dergelijke persoonlijke zaken hier op dit forum besproken worden, maar kom.
Voor zover ik weet was de verloofde van Liselore al weg bij zijn andere vrouw toen hij iets begon met haar. Dat is al meer dan een jaar geleden en het is blijkbaar niet de eerste keer dat ze persoonlijke dreigementen of aanvallen doet versus haar. Mij lijkt dit dus een zaak voor het gerecht en gaapt de uitkomst als een oven.

Ik vraag me toch ook af wat dit bij "Binnenland" staat te doen. Dit is eerder K&K.

robert t 11 juni 2014 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7191191)
'k Zal deze post van u maar even quoten om te reageren op uw beschuldiging van vuilspuiterij, ik vermoed namelijk dat de moderatie wel eens in uw andere posts kan gaan knippen wegens de daarin vermelde beledigingen.
En neen, ik druk niet op het driehoekje, enkele reclamebots krijgen van mij die eer...

Maar ik stel me wel de vraag wat dan eigenlijk de vuilspuiterij is. Ik verbaas me er toch maar over dat er bij zo'n propere nette partij zo'n dingen gebeuren, is dat zo'n ramp?
Wat bokspartijen en seksuele uitspattingen maken de huidige politiek mss nog wel wat aangenamer om te volgen, een beetje zoals de gemiddelde soapserie...

Omtrent mijn zogenaamde beledigingen : het is correct dat ik een directe stijl hanteer, hetgeen me door de moderatie niet in dank afgenomen wordt. Ik heb op korte termijn een paar verwittigingen gekregen maar geen strafpunten. Het forumreglement bepaalt namelijk dat je een bepaalde ideologie mag afbreken tot op de grond, maar een forummer rechtstreeks aanvallen mag niet. Je partijgenoot ilfalco is daarin zeer geslepen. Hij laat geen spaander over van de N-VA maar mijdt de persoonlijke aanval. Ik vind dit vreemd : je mag dus meer dan 1 miljoen kiezers voor het vuil van de straat uitmaken, maar je rechtstreeks richten tot een N-VA stemmer mag niet.

Dat je het driehoekje niet gebruikt siert je dan weer. Die engelstalige reclameboodschappen zijn echt wel een pest, maar de moderatie doet er niks aan.

Henri1 11 juni 2014 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7190981)
Tijdens de gemeenteraad heeft liselore Fuchs van n-va een pak rammel gekregen van een vrouw omdat ze blijkbaar met haar man aan het vogelen was.
:-D
http:// http://www.hln.be/regio/nieu...icht-a1914049/

Citaat:
Zij heeft mijn huwelijk kapot gemaakt", schreeuwde de vrouw

Tja.... wat had ze uitgevreten ?

Henri1 11 juni 2014 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7191015)
Dit is de scheefpoepster in kwestie:

Ge ziet zo dat dat een slet is... :-D

N-VA - Slet ? ;-)

Pericles 11 juni 2014 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7191495)
N-VA - Slet ? ;-)

Zou Freya te vinden zijn voor een triootje. :lol:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...or-Moses.dhtml

Normale mensen vinden dit bizar. ;-)

robert t 11 juni 2014 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7191493)
Citaat:
Zij heeft mijn huwelijk kapot gemaakt", schreeuwde de vrouw

Tja.... wat had ze uitgevreten ?

Naar het schijnt heeft ze een verhouding met een PS-er en nog wel met één die tot de top behoort. Sommigen fluisteren dat het in deze om Elio himself zou gaan, wat dan weer door zijn vriend tegengesproken wordt. En zo blijven we bezig.

Gipsy 11 juni 2014 17:34

Méér dan de helft van de mannen en vrouwen gaat vreemd en dat niet op hun gezicht te lezen.

daiwa 12 juni 2014 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7191006)
"-
Die niveaanse snollen toch... :lol:

In elke partij zitten wel mensen die naast de pot pissen.
Zelfs het ozo ''voorbeeldige'' vorstenhuis is er niet vrij van.

Astovihad 12 juni 2014 06:29

De link met de volledige info stond eronder :

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-h...vale-a1915434/

Is wat anders dan dat sommige proberen te lullen...

Distel 12 juni 2014 06:51

Citaat:

Ik niet. Sommige mensen provoceren nu eenmaal graag. En andere mensen lopen er met open ogen in.

Raf 12 juni 2014 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 7192066)
In elke partij zitten wel mensen die naast de pot pissen.
Zelfs het ozo ''voorbeeldige'' vorstenhuis is er niet vrij van.

Ah! De niveanen nemen dus een voorbeeld aan andere partijen en aan - godbetert - het vorstenhuis? 8O Goed dat we d�*t ook weer weten...

Another Jack 12 juni 2014 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7192159)
Ah! De niveanen nemen dus een voorbeeld aan andere partijen en aan - godbetert - het vorstenhuis? 8O Goed dat we d�*t ook weer weten...

De Verandering...

Pericles 12 juni 2014 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7192163)
De Verandering...

Hier Jack.
Ken je ze ? ;-)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...poepster.dhtml

Pandareus 12 juni 2014 07:38

Citaat:

:-D die kleine stiekemerd van een Eduard lijkt de situatie wel héél goed te kennen.
Vertel het ons maar hoor. Wij gaan het zeker niet voortvertellen. :-)

HRobin 12 juni 2014 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7192179)
:-D die kleine stiekemerd van een Eduard lijkt de situatie wel héél goed te kennen.
Vertel het ons maar hoor. Wij gaan het zeker niet voortvertellen. :-)

Hier :roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astovihad (Bericht 7192133)
De link met de volledige info stond eronder :

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-h...vale-a1915434/

Is wat anders dan dat sommige proberen te lullen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be