![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
AH opereert hier in een verzadigde markt.Het is dus duidelijk dat de groep een grote oorlogskas heeft en bereid is verliezen te slikken als ze maar wat concurrenten kan wegdrummen....Marktaandeel pakken,DAT is het doel...en dat doe je door moord en doodslag op de concurrenten...
Het kan ook haar Verdun worden natuurlijk.... |
Citaat:
|
Ik ben daar eens geweest en ik had nog nooit zoveel eten in mijn kar liggen voor zo weinig geld.
|
AH rules!
Citaat:
Dit kan niet gezegd worden Van de AD Delhaize in onze buurt, waar ALLES véél duurder is en we altijd naar ons ticket moeten kijken, want wekelijks zijn er fouten in hun voordeel. Ook de kwaliteit van de producten is zeker evengoed of zelfs beter bij AH én goedkoper. Voorbeelden? FRISTI per 3 in AD : 1.78 €, per 6 in AH :1.87 € Botermelk in AD:1.10 €, bij AH : 0.78 € én betere kwaliteit. .... Het argument dat het een "AD" is i.p.v. een "echte" Delhaize houdt geen steek voor mij....Delhaize is Delhaize. Ik zou zelfs durven zeggen dat de "AD's" nog beter scoren dan de echte Delhaize omdat ze efficiënter en klantvriendelijker gerund worden...net zoals AH. Conclusie: AH rules! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan ook op andere manieren verliezen slikken dan door te verkopen met verlies. Hij zegt ook niet dat ze momenteel verlies draaien, maar dat ze ertoe bereid zijn om marktaandeel te verwerven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben een aantal ketens, waarvan 1 zich profileert als de goedkoopste van de A-merken. Verder zijn er nog enkele discounters actief. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze hier ook de prijzen onder druk gaan zetten om marktaandeel te verwerven. Met een reclamespotje komen ze er niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be