Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De politie zal ons beschermen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=204562)

kiko 9 augustus 2014 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7277010)
Ik begrijp u niet altijd, volgens u heeft een politieagent niets te maken met de politie.

Er zal wel een logica achter zitten, maar hij ontgaat me.

Nee het gaat over een pedofiel die toevallig politieagent is.

Als je bakker morgen een pedofiel blijkt te zijn, ga je dan ook een draad opstarten om bakkers aan te vallen en te veroordelen ?

Nou ja, je idée fixe is ondertussen welbekend.

wingin 10 augustus 2014 08:58

Een bakker en een politie-agent, dat is een hemelsbreed verschil. Een bakker beschermt geen kinderen, die politie-agent wel.

De schoofzak 10 augustus 2014 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wingin (Bericht 7277359)
Een bakker en een politie-agent, dat is een hemelsbreed verschil. Een bakker beschermt geen kinderen, die politie-agent wel.

ok,
maar zijn de collega's van de pedo-bakker en pedo-flik ook schuldig ?

Ik blameer zelfs de Raad van State niet voor die beslissing.

Ik blameer de politiekers die geen fatsoenlijke en eenvoudige procedures vastleggen voor het buiten smijten van pedo-flikken.
En ik blameer de vakbonden die daaraan meewerken: hoe ingewikkelder procedures, hoe meer zij hun leden kunnen wijsmaken dat het voordelig is om bij hen lid te zijn/blijven want ...

D�*t zeg ik als ambtenaar met pensioen, die wel wat heeft zien voorbij gaan in zijn loopbaan.

.

Another Jack 10 augustus 2014 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7277791)
ok,
maar zijn de collega's van de pedo-bakker en pedo-flik ook schuldig ?

Ik blameer zelfs de Raad van State niet voor die beslissing.

Ik blameer de politiekers die geen fatsoenlijke en eenvoudige procedures vastleggen voor het buiten smijten van pedo-flikken.
En ik blameer de vakbonden die daaraan meewerken: hoe ingewikkelder procedures, hoe meer zij hun leden kunnen wijsmaken dat het voordelig is om bij hen lid te zijn/blijven want ...

D�*t zeg ik als ambtenaar met pensioen, die wel wat heeft zien voorbij gaan in zijn loopbaan.

.

Was jij niet gesyndiceerd, Schoof?

De schoofzak 10 augustus 2014 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7277801)
Was jij niet gesyndiceerd, Schoof?

Tuurlijk wel !!
Ik beschermde me tegen "politiek geïnspireerde oversten".

En gij ?
Uwen directeur zal mogelijks flaminganten, blokkers of nva'ers graag "een mooi uurrooster geven" ?
En gijzelf mocht gij directeur worden ? Nog erger ??

.

Xenophon 10 augustus 2014 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wingin (Bericht 7277359)

Hij weet dat wel, maar als hij een post van mij ziet, dan gaat hij als een razende in de aanval en is eender wat ik zeg verkeerd.

Zo heeft een politieagent volgens hem niets met de politie te maken... :roll:

Another Jack 10 augustus 2014 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7278117)
Tuurlijk wel !!
Ik beschermde me tegen "politiek geïnspireerde oversten".

En gij ?
Uwen directeur zal mogelijks flaminganten, blokkers of nva'ers graag "een mooi uurrooster geven" ?
En gijzelf mocht gij directeur worden ? Nog erger ??

.

Is dat niet een beetje hypocriet?
Zo een beetje weer van "rechts lullen, links vullen?"?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be