![]() |
Citaat:
Als je bakker morgen een pedofiel blijkt te zijn, ga je dan ook een draad opstarten om bakkers aan te vallen en te veroordelen ? Nou ja, je idée fixe is ondertussen welbekend. |
Een bakker en een politie-agent, dat is een hemelsbreed verschil. Een bakker beschermt geen kinderen, die politie-agent wel.
|
Citaat:
maar zijn de collega's van de pedo-bakker en pedo-flik ook schuldig ? Ik blameer zelfs de Raad van State niet voor die beslissing. Ik blameer de politiekers die geen fatsoenlijke en eenvoudige procedures vastleggen voor het buiten smijten van pedo-flikken. En ik blameer de vakbonden die daaraan meewerken: hoe ingewikkelder procedures, hoe meer zij hun leden kunnen wijsmaken dat het voordelig is om bij hen lid te zijn/blijven want ... D�*t zeg ik als ambtenaar met pensioen, die wel wat heeft zien voorbij gaan in zijn loopbaan. . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik beschermde me tegen "politiek geïnspireerde oversten". En gij ? Uwen directeur zal mogelijks flaminganten, blokkers of nva'ers graag "een mooi uurrooster geven" ? En gijzelf mocht gij directeur worden ? Nog erger ?? . |
Citaat:
Zo heeft een politieagent volgens hem niets met de politie te maken... :roll: |
Citaat:
Zo een beetje weer van "rechts lullen, links vullen?"? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be