![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Januari 2009. 20 year old Avi Pilchick takes out his chair, and sips from his pepsi while he looks to to the Israeli army 3 kilometres away who are bombing a refugeecamp in Gaza. “They're doing a good job,” said Pilchick about the Israeli troops. “But they can do better”. This picture was taken the 5th day since Israel started bombing Gaza in jaunary 2009. |
Citaat:
|
Citaat:
Stel een moslim komt met een mes in zijn hand op een jood af rennen om hem te vermoorden. De jood trekt een pistool en schiet de moslim dood. Dan kan de jood niet meer over moraliteit spreken omdat hij een moslim gedood heeft? Denk even na voordat je wat zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
anderzijds hebben we ook:
![]() "Thousands of Jews protesting in New York to Free Palestine. (13/07/2014)" niet alle joden staan achter Israëls bewind |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nee, u wil direct vermoorden. Ik denk na voordat ik iets zeg, probeer eens hetzelfde |
Citaat:
En dan rent hij iets harder, en krijg je een mes in je rug. Nee dank je. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Durf ik het eigenlijk wel vragen wat uw antwoord zal zijn wanneer de situatie is omgekeerd (de jood stormt gewapend op de moslim af)... |
Citaat:
De zionisten zullen nog boeten. Zolang de palestijnen onderdrukt worden zullen ze raketten afschieten. Wanneer gaan de zionisten dat nu begrijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zolang de arabieren raketten afschieten zullen ze gedood worden, en ze slagen er niet in met duizend raketten om ook maar een enkele jood te doden. Wanneer zullen ze dat nou begrijpen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of een westerling die denkt dat elke Palestijn bloed op zijn tanden heeft staan en met een bommengordel geboren wordt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be