![]() |
Citaat:
De perversiteit op dit forum is van relatief hoog niveau, maar ik kan het altijd nog beter. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
De rebellen hebben het volgens mij gedaan, maar het was zonder te weten wat het was, dus ik zie geen reden om Rusland ervoor te straffen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die radarbeelden al gevonden? |
Citaat:
Een gelijkaardig spanningsveld in de schuldvraag heeft men bij bijvoorbeeld het gebruik van menselijke schilden. Maar goed Geert. Ik begrijp dat u niet echt geïnteresseerd bent in de discussie. U doel hier is een ander. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry voor het vergeten doorsturen van de peiling!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik spreek trouwens niet over bewijzen, maar over informatie. Ik zie beide partijen in staat tot leugens. |
Citaat:
In de draad waarnaar ik verwijs gebruik ik het woord "hoofdverantwoordelijken", en het woord "dader" impliceert uiteraard ook "verantwoordelijk". Overigens beweer ik nergens dat er sprake is van een samenzwering, zelfs niet van een alleenzwering. Dus waarom ben ik volgens jou een "conspirationist", of ook maar een spirationist? Dergelijke beschuldigingen leiden de aandacht af van de vraag naar de verantwoordelijkheid. Heb jij misschien ergens zitten zweren? |
Citaat:
Daar zijn helemaal geen radarbeelden op te zien waar die zogezegde Su-25 op te zien is. De enige radarbeelden die men toont zijn die waarop enkel de passagiersvliegtuigen te zien zijn. Hun 'beelden' van de Su-25 (grappig genoeg voorgesteld als een Amerikaanse RF-111) zijn niet meer dan een soort powerpoint-presentatie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be