Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Vader sterft van verdriet nadat enige dochter omkwam in crash MH17 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=205275)

Johan Bollen 28 juli 2014 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7259583)
Nogmaals, ik pas mij aan.

Dit is al de zoveelste keer dat ik dat aan je duidelijk moet maken he.

De tweede keer. Is het een kwestie van aanpassen of gespeelde verontwaardiging vraag ik me af. Er zit daar iets sociopatisch in. Gevoelens die je niet hebt maar denkt te moeten hebben omdat anderen ze hebben. Dan kom je soms in dat soort van tegenstrijdige situaties uit. Gespeelde gevoelens terwijl het amusement is belangrijker. Die 'aanpassing' waar je over spreekt is dan een poging een rationele uitleg te geven aan je tegenstijdigheden (naar de buitenwereld toe ?). Een manier om niet naar jezelf te kijken.

Het is maar een 'hypothese'. Geen aanval of zo. Ik zal u daarvoor niet 'veroordelen' hoor.

Demper 28 juli 2014 20:58

goed voor de pensioenkas

Nietzsche 28 juli 2014 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7259617)
De tweede keer. Is het een kwestie van aanpassen of gespeelde verontwaardiging vraag ik me af. Er zit daar iets sociopatisch in. Gevoelens die je niet hebt maar denkt te moeten hebben omdat anderen ze hebben. Dan kom je soms in dat soort van tegenstrijdige situaties uit. Gespeelde gevoelens terwijl het amusement is belangrijker. Die 'aanpassing' waar je over spreekt is dan een poging een rationele uitleg te geven aan je tegenstijdigheden (naar de buitenwereld toe ?). Een manier om niet naar jezelf te kijken.

Het is maar een 'hypothese'. Geen aanval of zo. Ik zal u daarvoor niet 'veroordelen' hoor.

Ik heb nauwelijks gevoelens. Het enige wat ik doe is mij constant aanpassen aan de omgeving waarin ik mij begeef.

Johan Bollen 28 juli 2014 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7259633)
Ik heb nauwelijks gevoelens. Het enige wat ik doe is mij constant aanpassen aan de omgeving waarin ik mij begeef.

Vind je dat jammer?

Nietzsche 28 juli 2014 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7259667)
Vind je dat jammer?

Wat precies?

Johan Bollen 28 juli 2014 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7259672)
Wat precies?

De twee zaken.

mvd 28 juli 2014 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vanguard (Bericht 7259380)
Ik neem trouwens niet terug wat ik gezegd heb. Ik heb geen vete uit te vechten met Antoon. Hij is gewoon pro amerikaans tot in de kist, n'importe quoi. Mag ik daar dan niet op reageren? Weerleg anders maar wat ik zei.

Antoon noemt Israël in Gaza 'voorzichtig'. Nochtans zijn 70-80 procent van de slachtoffers burgers. Over Assad zit hij te klagen en te janken, maar in Syrië zijn ca 50.000 rebellen gedood, ca 40.000 regeringssoldaten en 150.000 burgers. Als je er van uitgaat dat alle burgers zijn gedood door Assad (wat natuurlijk onzin is), zit hij aan ongeveer hetzelfde percentage burgerslachtoffers dan Israël. Hier wordt zelfs van 37 % gesproken Antoon zwijgt. Antoon zwijgt ook over de signature strikes van de nobelprijswinnaar.

Ik vind niet dat zo iets aankaarten een 'persoonlijke aanval' is.

Nietzsche 28 juli 2014 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7259677)
De twee zaken.

Waarom zou ik dat jammer moeten vinden?

Johan Bollen 28 juli 2014 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7259712)
Waarom zou ik dat jammer moeten vinden?

Ontwijkend.

Nietzsche 28 juli 2014 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7259722)
Ontwijkend.

Nee

Vanguard 28 juli 2014 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7259704)
Antoon noemt Israël in Gaza 'voorzichtig'. Nochtans zijn 70-80 procent van de slachtoffers burgers. Over Assad zit hij te klagen en te janken, maar in Syrië zijn ca 50.000 rebellen gedood, ca 40.000 regeringssoldaten en 150.000 burgers. Als je er van uitgaat dat alle burgers zijn gedood door Assad (wat natuurlijk onzin is), zit hij aan ongeveer hetzelfde percentage burgerslachtoffers dan Israël. Hier wordt zelfs van 37 % gesproken Antoon zwijgt. Antoon zwijgt ook over de signature strikes van de nobelprijswinnaar.

Precies zoals ik het ook aanvoelde en wilde zeggen. Waarvoor dank.

Antoon 29 juli 2014 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio (Bericht 7259352)
Spijtig genoeg is het niveau van vele forumbezoekers hier zodanig laag, en is door de anonimiteit van het internet de schaamte bij sommigen zodanig onbestaande dat zelfs een draad als de deze het slechts drie antwoorden uithoudt voor opnieuw iemand het nodig acht hem te laten verzanden in een zoveelste onnodige en ongewenste speeltuin voor het uitvechten van persoonlijke vetes.

Intriest.

Dank je wel, Vanguard!

Dikke 2!!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7259704)
...

mvd, ik voel hierbij geen persoonlijke aanval tegen mij, wel het onnodig verkloten van een uitzonderlijke draad die had kunnen leiden tot wat bezinning van iedereen, mezelf incluis.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vanguard (Bericht 7259289)
Maar voor het onmenselijk leed van palestijnen heb je dan weer geen enkel begrip.

Vanguard,

Lees mijn zin nog eens aandachtig, en leg mij uit welk stukje je er niet van hebt begrepen:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7258047)
Elke dode in de wereld is er een te veel. Zowel door geweld, ziekte of ongevallen. Eén voor één onbeschrijfelijke drama's waar men niet genoeg bij stilstaat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be