![]() |
Citaat:
We zullen later wel zien, eerst mijn kinderwens... |
Citaat:
Nu ja... |
Citaat:
Het is zondag, geniet ervan. |
Citaat:
Ik heb deze maand een studentenjob als kassierster in een supermarkt. En ik kan je vertellen wat ik daar al gezien heb. Heb zeker al een aantal hoogzwangere vrouwen tegengekomen die bakken alcohol en pakjes sigaretten naar buiten zeulden. Het was niet om aan te zien. 'Arm baby'tje', denk ik dan. Nog iets anders: mijn nicht is nog niet zo lang geleden bevallen van een tweeling. Nu ja, het zou eigenlijk een tweeling geweest moeten zijn, maar enkel één kind overleefde het. En weet je wat ze achteraf tegen haar zeiden om het rouwproces lichter te maken? Dat ze zo snel mogelijk opnieuw zwanger moest worden. Hallucinant gewoon. Alsof dat ene dode kindje niet van enig belang was. |
Citaat:
Er lopen inderdaad teveel mensen rond op deze aardkloot. |
Er lopen al te veel van die kutkinderen rond. Ik doneer niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel dat donorgedoe is vooral een dikke commerce voor de ziekenhuizen. |
"Gratis ende voor niets" andermans kinderen op de wereld zetten, onderhouden en opvoeden moet het toppunt van onzelfzuchtigheid zijn. Of is het waanzin?
|
Citaat:
mijn donatie komt vers vh vat, enige kost is een douche en ontbijt, evtl een kilometervergoeding |
Citaat:
|
Ik denk er niet aan om sperma te doneren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ongelofelijk dat een narcistische psychopaat zoals Mohammed, dit soort waanzinnig geweld weet uit te lokken bij volwassen mensen |
Ik stel me vaak de vraag of het wel 'etisch' verantwoord is dat donorsperma (of beter gezegd: hun donoren) zulke strenge controles dient te ondergaan aangaande ziektes en afwijkingen, terwijl in het 'normale' leven de meest zieke mens 'zomaar' een kind kan maken. Net zoals voor adoptie: de procedure doorworstelen als potentiële ouders is vaak moeilijker en duurt soms langer dan een universiteitsstudie, terwijl in het 'normale leven' de grootste incompetente idioot voor nageslacht mag zorgen.
Los daarvan ben ik wel van oordeel dat adoptie- en donorkinderen steeds het recht hebben hun biologische vader/moeder te leren kennen, tenzij ze bijvoorbeeld te vondeling zijn gelegd, dan wordt het vaak een moeilijke onderneming. Iedereen heeft recht op zijn roots ! |
Citaat:
b) bij een niet-anonieme vader kan men dit netjes uit vrije wil onderzoeken indien er twijfel zou zijn. Of heeft U liever dat U zich niet laat onderzoeken terwijl je bewust bent van het feit dat je veel kans maakt op het produceren van doodzieke kinderen? c) de wet is ondertussen aangepast (net omwille van genetische overdraagbare ziektes) zodat de kinderen die informatie kunnen opvragen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be