![]() |
Citaat:
|
Citaat:
edit : paulus experience was me voor... :-( ;-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als je 't serieus wou houden, had je deze draad misschien beter in de rubriek 'Maatschappij en Samenleving' gezet.... P.s. ik ben niet hoogbegaafd, zelfs niet begaafd, in 't algemeen, enkel in mijn vakgebied...een vakidioot dus, maar dan wel hoogbegaafd in dat gebied :lol: En dat het onderwijs niet voldoende 'ingericht' is op hoogbegaafdheid is een open deur intrappen.... |
Citaat:
Citaat:
Studeren. In uw geval, start eens met het begrijpend lezen van de koran. En verplicht dit niet als enige lesmateriaal. TV kijken, uitgezonderd een deftige documentaire hier en daar over puur natuur of onweerlegbare technische verwezelijkingen zie ik weinig redenen om TV te kijken. Eigenlijk maar 1 reden. Een uur of 2 de hersens op 0 en genieten van het met de paplepel ingegoten verhaal. Hobbies? De koranschool? De meisjes mama helpen in het huishouden? De jongens westerse hoeren erop wijzen dat ze hoeren zijn? Nog een rondje halfgebakken thaiboksen op de zwaar gesubsidieerde sportschool? Op tijd gaan slapen? Voor de meisjes bij zonsondergang in bed, en de jongens eens binnenroepen als de politie lastig doet? |
Citaat:
|
ik zie dat ik hier toch al wat paardenvleesfans heb bijgekweekt :lol:
|
1 Bijlage(n)
Hier, een hoogbegaafd paard:
Bijlage 95683 |
hoogbegaafdheid haalt de fundamenten waar heel de economische wetenschap op is gebaseerd compleet onderuit.
IQ is wellicht het enige echt schaarse goed, waarvan haast iedereen er voldoende van meent te bezitten. dus of hoogbegaafdheid is een hoax, of economie als wetenschap, of beiden |
Citaat:
Hoogbegaafden hebben vaak een hoger inkomen dan de minder begaafden. Dit ondanks het feit dat ze vaak hun studies niet hebben afgewerkt. Vele van hen hebben zelfs geen diploma secundair onderwijs. |
Citaat:
Maar je moet een hoogbegaafden eigenlijk zien als iemand die aan een ernstige ziekte lijd. Deze mensen hebben vaak grote problemen om zich aan te passen naar de maatschappij. Dabrowsk zijn 5 levensniveaus zijn gebaseerd op het geloof en hebben niets te maken met begaafdheid. Men kan een IQ van -50 punten hebben en toch de gelukzaligheid kennen, maar de meeste hoogbegaafden voelen zich verloren, onbegrepen en ongelukking in deze maatschappij. En ik heb ervaring met hoogbegaafdheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Fysica, chemie, astronomie, sterkeleer, biologie, ... dat zijn wetenschappen. |
Alle sociale wetenschappen zijn geen echte wetenschappen.
|
humor is aan de 'echte wetenschaps' addepten blijkbaar ook ni echt besteed. :s
|
Citaat:
Moet ik mijn beeld van u toch bijstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be