![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
""""Tussen Brussel en Oostende nemen de treinen geen reizigers mee. De volgende dag vertrekt de trein - één locomotief en zes wagons - iets voor de middag vanuit Oostende. Leeg, richting Brussel. Blijkbaar wordt de trein onderhouden in de NMBS-werkplaats in Oostende.""""" |
Citaat:
|
Citaat:
Z'n terminus is Oostende. 's Avonds blijft die daar "overnachten". 's Morgens vroeg vertrekken 2 Thalys-stellen meestal LEEG vanuit Oostende naar Brussel en dan verder door naar Paris-Nord. Normaal stappen er in Brugge & Gent mensen op die naar Parijs willen reizen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens de vorige posts gaat het wél over o.a. de spooktreinen "zoals de Thalys tussen Oostende en Brussel-Parijs" Het gaat vooral over de Thalys die VAN Oostende naar Brussel-Parijs rijdt. |
Citaat:
|
Citaat:
Gewone treinen kunnen op Schaarbeek-vorming terecht . Er is geen reden om naar Oostende te gaan . Elke goede huisvader zou zn voertuig zo dicht mogelijk tegen zn start en eindpunt parkeren . Het onnodige stroomverbruik , bezetting van de sporen , tijdsverlies , uurlonen lijkt me slecht bestuur . Wetende dat de verspillingen aan Vlaamse kant moeten gelijklopen met verspillingen aan Waalse kant . zie ik hier een besparing zitten . U niet ? |
Citaat:
En als je reageert op een post over die thalys, dan zou je beter die post citeren.....anders krijgen gewone simpele klojo's zoals ondergetekende de indruk dat je op het ooorspronkelijke onderwerp van de draad reageert :oops: Echter, je post was een reactie op mijn """"Ze zouden natuurlijk ook die trein kunnen onderhouden in Brussel ? Maar dat is misschien te simpel ?""" en die trein verwees naar de trein uit de openingspost.... ik trek dus mijn :oops: weer in :twisted: |
Citaat:
(In Oostende hebben ze véél water) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn �*ndere politici die gaarne zouden hebben dat de Thalys vertrekt vanuit Knokke. Dat zou een nog grotere verkwisting zijn Dat zou dan misschien "een waardig alternatief" zijn ? |
Citaat:
De andere spooktrein die vanuit Oostende vertrekt is een gewone intercitytrein. Het is de trein van Brussel-Zuid naar Basel. Die IC-trein wordt wel onderhouden in Oostende; maar tussen Brussel-Zuid en Oostende neemt die trein wel geen passagiers mee; zowel heen als terug. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Dat die Thalys om om het even welk uur vertrekt heeft hier geen enkel belang. Dat die Thalys vanuit Oostende vertrekt, dat is in een andere draad al genoeg becommentarieerd......en, naar ik nu zie, in deze draad ook door Stropdrager ;-)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be