![]() |
Steenslag ... da's toch het minste van uw zorgen? Zoek een onverharde weg die courant als wandelpad wordt gebruikt en na regen verandert in een modderpoel. Giet die rommel in de plassen, uithollingen en putten. De wandelaars zullen u dankbaar zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de meeste recycleerbare goederen moet je trouwens niet betalen. Bij ons kan je bijvoorbeeld onvervuild plastic gratis aanleveren, net als karton en papier, hout, groenafval, hard plastic en nog veel meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Bouwafval dient enkel om op te vullen... Zien uw leerlingen dat niet bij WO? |
Citaat:
En denkt u dat de sluikstorter niet alleen onder- maar ook bovenlaag zal komen storten? |
Citaat:
Je zal in gemeenten waar veel migranten wonen snel zien waar al dat afval gaat belanden. |
Citaat:
Dit is niet alleen bijzonder storend voor de omwonenden, is het ook heel ongezond. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit land en Europa gaat kapot aan regeltjes en is binnenkort te duur voor haar mensen om er nog in te kunnen wonen. |
Citaat:
Hopelijk komt GROEN NOOIT aan de macht , en ik meen dat werkelijk vanuit het diepste putteke van mijn hart !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leg mij dan maar eventjes uit waar uw "fortuinen" dan wel vandaan komen? |
Citaat:
Met een hoop verschillend bouwafval is dat soms niet te doen. En op de koop toe is het hun sorteer centrum en sorteren ze niet. Bovendien ontvangen ze geld van de opkopers en ontvangen ze geld van de brengers. En staat hun loon ingeschreven als stadsmedewerker. En nog klagen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij jij een remorque met 50 vakken hebt of 10 chinezen die sorteren. En hoe raar ook, als je een container huurt kieper je alles tegelijk er in en kieperen ze alles tegelijk op het stort zonder te sorteren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be