![]() |
Wat een regering :roll::roll::roll:
Citaat:
|
Citaat:
|
Jan Jambon is toch bij voorsprong de grootste klungel in deze regering.
Ik vraag mij af wat die allemaal kapot gaan maken op binnenlandse zaken. |
Ofwel beleven we nu echt de periode van de beginnersfouten ofwel worden de uitspraken en escapades van deze regeringsleden een avondvullend programma. Laurette moet zelf niets meer zeggen om het grappig te maken.
|
Enorm toch.
|
Citaat:
zo veel mogelijk hopelijk. het blijft België hé ... |
Citaat:
P.s. pen en papier werden ook vernietigd. |
Apache was er bij en merkte op dat die schriftjes uitgevoerd waren op bruin papier.
Die vuile N-VAnazi's!!!!!!!! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zodra de grondwet niet meer van nut is: weg er mee. |
Citaat:
De volgende federale regering wordt terug een klassieke tripartite dus de PS heeft geen enkele reden om een staatshervorming te willen. |
Citaat:
|
VLD en MR zullen gewoon samen met tsjeven en sossen gaan, dat zal geen probleem zijn. Inhoudelijk is er immers geen verschil tussen een Di Rupo II en een Michel II.
Een federale regering komt er zeker. Want geen van die partijen wil staatshervormingen. |
Citaat:
Voor de rest kan hen heel het circus gestolen worden. De Vlaamse midden- en onderklasse zullen hen worst wezen, alleen voor de Vlaamse nouveau riche Bourgeoisie wordt er onvoorwaardelijk gekropen. VOKA is mijn baas en mijn naam is haas! Postjes pakken en zakken vullen is het credo; rood, blauw, oranje of donkerblauw met een zwart-gele geschenkverpakking er rond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kamerdebat rond de kwestie is op zich wel heel grappig. De oppositie krijgt van deze regering gratis munitie. Laurette moet geen moeite doen.
Jambon die moest/wilde zwijgen en Michel die het wil/moet uitleggen. Moet binnnenskamers een leuke bende zijn. |
je moet dat begrijpen, Janbon staat daar voor een Vlaamsgezind publiek, de mensen die de N-VA uit de grond gestampt hebben toen er nog geen succes en middelen waren. Nu staat hij daar en is hij Belgisch minister, zonder enige communautaire realisatie, de ruggengraat van zijn partijprogramma toch nog steeds ... hij moest die mensen wel iets wijsmaken hé.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be