![]() |
Genocidists en het verhaal dat ze verkopen, alle eer kome hun toe.
Edit: Erdogan had plots de paus, Poetin en hamas op bezoek. Huilie hulie nu... |
Citaat:
Ik schrijf dat wat Israël ook doet, het opgeblazen word in de westerse media en dat het hier op't forum al zeker niet doodgezwegen wordt. Trouwens. Een genocide houdt in dat er een volk uitgeroeid wordt, of althans een goeie poging gedaan werd. Dat is dus niet gebeurd in Gaza, waar de bevolkingsdruk astronomisch is. Ge moet met moderne wapens al verrek veel moeite doen om daar weinig slachtoffers te maken. Citaat:
|
Citaat:
Daar wordt een mens moedeloos van en komt inderdaad zijn slechtste kant naar boven |
Citaat:
Als je machtspolitiek en geostrategie bekijkt heeft ethiek daar niets bij te zien. Trouwens, als je dan toch de boyscout wil uithangen en turkije uit 'principiële en ethische' redenen afwijst dan wil ik je wel even wijzen op je totaal gebrek aan diezelfde hoogdravende ethiek in het palestijnen vraagstuk. Vandaar : zuivere hypocrisie. Ik ga ervan uit dat de navo niets zal ondernemen, omdat zoals mvd eerder opmerkte de fundamentele machtsverhoudingen niet in gevaar komen door het eerder onbelangrijke feit dat Hamas naar Instanbul verhuist. |
Citaat:
Big deal, zo gaat het spel. |
Citaat:
|
Citaat:
En met moderne wapens bedoel ik eerder bommen, granaten ,kogels en dergelijke. |
Citaat:
|
Citaat:
wat maakt hen volgen su dan een terreurbeweging ? |
Citaat:
Zo was hitler. En wanneer zijn de volgende verkiezingen? Citaat:
|
Citaat:
Euhm, het feit dat ze raketten schieten naar Israël is geen terreur? Tunnels naar Israël graven met als doel aanslagen te plegen is geen terreur? Snoepjes uitdelen aan de Gaza bevolking bij de aanslag vorige week in Jeruzalem om Joods bloed op de grond te vieren is geen terreur? Maar daar lig jij wellicht allemaal niet wakker van. |
Citaat:
Er is geen "gaza genocide". De joden keer op keer op keer valselijk van genocide beschuldigen; DAT is pathetisch. |
Citaat:
En als je dat dan aan hem uitlegt, dan begint hij weer over een niet-bestaande gaza-genocide. Pathetisch... |
Citaat:
Ik heb nergens "de joden" van iets beschuldigd, wel de Zionistische staat Israel. |
Citaat:
En daarom weten we dat we in de verste verte niet met een genocide van doen hebben. |
Citaat:
Hypocriet! :rofl: :rofl: |
Citaat:
Hoeveel miljoen arabieren zijn er uitgemoord door Israel? En kijk eens in een woordenboek wat "genocide" betekent. |
Citaat:
|
Een goede zaak, hopelijk financiert en bewapent Turkije Hamas tot het echt de zionistische bezetter kan treffen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be