Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Hoofdkwartier Hamas naar Turkije; Israël is geschokt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=210003)

zonbron 30 november 2014 11:12

Genocidists en het verhaal dat ze verkopen, alle eer kome hun toe.

Edit: Erdogan had plots de paus, Poetin en hamas op bezoek. Huilie hulie nu...

maddox 30 november 2014 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7431086)
Een genocide een scheet noemen getuigt van uw intellectuele oneerlijkheid.

Neen, ik noem een genocide geen scheet.
Ik schrijf dat wat Israël ook doet, het opgeblazen word in de westerse media en dat het hier op't forum al zeker niet doodgezwegen wordt.
Trouwens.
Een genocide houdt in dat er een volk uitgeroeid wordt, of althans een goeie poging gedaan werd. Dat is dus niet gebeurd in Gaza, waar de bevolkingsdruk astronomisch is. Ge moet met moderne wapens al verrek veel moeite doen om daar weinig slachtoffers te maken.

Citaat:

En u hebt er dan maar de Armeense genocide anno 1915 bijgetrokken, notabene in het Ottomaanse rijk. Goed geprobeerd.
Ik heb U alleen op de hoogte gebracht van de gruwelijkheden in het nabije verleden. Maar kom, we zullen de Turkse overheid maar naäpen en dat akkefietje, de Armeense genocide ontkennen. Dat veranderd de situatie met de Koerden langs geen meter.

Drukazz 30 november 2014 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7431099)
Schelden is het bewijs van een gebrek aan zinnige argumenten.
Ik zou daar mee opletten als ik u was.

Zinnige argumenten genoeg, maar die gaan het ene oor in en het andere oor uit bij u.

Daar wordt een mens moedeloos van en komt inderdaad zijn slechtste kant naar boven

Pandareus 30 november 2014 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7429627)
Ik moet helemaal niets te leren. Met een terreurstaat als Turkije wil ik simpelweg niets te maken hebben. Dat is een principiële en ethische kwestie.

Neen, eerder hypocrisie.

Als je machtspolitiek en geostrategie bekijkt heeft ethiek daar niets bij te zien.
Trouwens, als je dan toch de boyscout wil uithangen en turkije uit 'principiële en ethische' redenen afwijst dan wil ik je wel even wijzen op je totaal gebrek aan diezelfde hoogdravende ethiek in het palestijnen vraagstuk.
Vandaar : zuivere hypocrisie.

Ik ga ervan uit dat de navo niets zal ondernemen, omdat zoals mvd eerder opmerkte de fundamentele machtsverhoudingen niet in gevaar komen door het eerder onbelangrijke feit dat Hamas naar Instanbul verhuist.

zonbron 30 november 2014 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7431106)
... Ge moet met moderne wapens al verrek veel moeite doen om daar weinig slachtoffers te maken.

..

Kom kom, gezien het uniek genetisch perfiel dat ze hebben kunnen ze binnen 2 a 3 generaties volledig 100% steriel zijn met 'moderne wapens'. Eugenetica is nooit veraf in deze kewsties...

Big deal, zo gaat het spel.

zonbron 30 november 2014 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7431126)
Neen, eerder hypocrisie.

Als je machtspolitiek en geostrategie bekijkt heeft ethiek daar niets bij te zien.
Trouwens, als je dan toch de boyscout wil uithangen en turkije uit 'principiële en ethische' redenen afwijst dan wil ik je wel even wijzen op je totaal gebrek aan diezelfde hoogdravende ethiek in het palestijnen vraagstuk.
Vandaar : zuivere hypocrisie.

Ik ga ervan uit dat de navo niets zal ondernemen, omdat zoals mvd eerder opmerkte de fundamentele machtsverhoudingen niet in gevaar komen door het eerder onbelangrijke feit dat Hamas naar Instanbul verhuist.

Ecxactly. En het gaat trouwens over nog heel wat meer.

maddox 30 november 2014 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7431128)
Kom kom, gezien het uniek genetisch profiel dat ze hebben kunnen ze binnen 2 a 3 generaties volledig 100% steriel zijn met 'moderne wapens'. Eugenetica is nooit veraf in deze kwesties...

Big deal, zo gaat het spel.

Niet echt een geschikt wapen, biologische oorlogsvoering. Zeker niet omdat de hele nest ginder broedervolkeren zijn.

En met moderne wapens bedoel ik eerder bommen, granaten ,kogels en dergelijke.

zonbron 30 november 2014 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7431152)
Niet echt een geschikt wapen, biologische oorlogsvoering. Zeker niet omdat de hele nest ginder broedervolkeren zijn.

En met moderne wapens bedoel ik eerder bommen, granaten ,kogels en dergelijke.

Ik weet dat wel. Ik wou gewoonweg toch Uw opinie kennen i.v.m. die biologische dna-aanvallen. Tja... collateral damage... pijnlijk maar uiteindelijk toch mogelijk.

atmosphere 30 november 2014 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7428300)
Wat voor geloofwaardigheid heeft de NAVO dan als een NAVO lid beste vrienden is met een terreurbeweging?

"Terreurbeweging" ? Ze zijn gekozen als leiders .
wat maakt hen volgen su dan een terreurbeweging ?

Eliyahu 30 november 2014 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 7431590)

Bs'd

Zo was hitler.

En wanneer zijn de volgende verkiezingen?

Citaat:

Het feit dat ze terreur uitoefenen.

Drukazz 30 november 2014 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 7431590)

Ahja, en als ge gekozen zijt kunt ge geen terreurbeweging zijn ofzo?

Euhm, het feit dat ze raketten schieten naar Israël is geen terreur? Tunnels naar Israël graven met als doel aanslagen te plegen is geen terreur? Snoepjes uitdelen aan de Gaza bevolking bij de aanslag vorige week in Jeruzalem om Joods bloed op de grond te vieren is geen terreur?

Maar daar lig jij wellicht allemaal niet wakker van.

Eliyahu 30 november 2014 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7431013)
Zoals ik zei: over de Gaza-genocide moet zedig gezwegen worden, en als het aangevoerd wordt als argument, dan wordt het goedgepraat met "jamaar, vroeger was het nog veel erger in land X of Y".
Gewoon pathetisch...

Bs'd

Er is geen "gaza genocide".

De joden keer op keer op keer valselijk van genocide beschuldigen; DAT is pathetisch.

Eliyahu 30 november 2014 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7431070)

Het bent wel U die vroeg welke gruwelijkheden Turkije op zijn geweten had.

Bs'd

En als je dat dan aan hem uitlegt, dan begint hij weer over een niet-bestaande gaza-genocide.

Pathetisch...

Wapper 30 november 2014 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7431868)
Bs'd

Er is geen "gaza genocide".

De joden keer op keer op keer valselijk van genocide beschuldigen; DAT is pathetisch.

Niet zeuren, de dodencijfers onder de Gazaanse bevolking zijn bekend.
Ik heb nergens "de joden" van iets beschuldigd, wel de Zionistische staat Israel.

Eliyahu 30 november 2014 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7431917)

Bs'd

En daarom weten we dat we in de verste verte niet met een genocide van doen hebben.

Wapper 1 december 2014 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7432042)
Bs'd

En daarom weten we dat we in de verste verte niet met een genocide van doen hebben.

Ach zo, alleen wanneer er 6 miljoen joodse slachtoffers zijn kan er sprake zijn van een genocide, alle andere volkeren die hebben gewoon pech gehad of zo?

Hypocriet! :rofl: :rofl:

Eliyahu 1 december 2014 05:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7432479)
Ach zo, alleen wanneer er 6 miljoen joodse slachtoffers zijn kan er sprake zijn van een genocide, alle andere volkeren die hebben gewoon pech gehad of zo?

Hypocriet! :rofl: :rofl:

Bs'd

Hoeveel miljoen arabieren zijn er uitgemoord door Israel?

En kijk eens in een woordenboek wat "genocide" betekent.

Dixie 1 december 2014 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7430831)
Dus de Armeense genocide was geen genocide, maar een veldslag? De verdrijving van de Grieken was gewoon een burenruzie? En de Koerden zijn allemaal terroristen?

allemaal niet interessant voor enkelen want er zijn geen Joden bij betrokken

Max van Dietschland 1 december 2014 22:26

Een goede zaak, hopelijk financiert en bewapent Turkije Hamas tot het echt de zionistische bezetter kan treffen.

Dixie 1 december 2014 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7431917)

als je al bijna 80 jaar terroristische aanslagen op Joden pleegt kan het wel eens zijn dat die Joden gaan terugvechten lijkt me nogal normaal

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be