humble |
2 maart 2003 20:08 |
En dan te bedenken dat men de openbare aanklager nog vervangen heeft om zijn gelijk te kunnen halen.
Ik hoop dat we naar cassatie gaan, dan kan het programma van het blok openbaar gemaakt worden en kan iedereen zien en horen wat er zoal ten laste gelegd wordt, maar de angst voor cassatie zit er te diep in.
Het Vb wilde al meteen van de start naar cassatie, ze hebben er al het mogelijke voor gedaan daar te verschijnen. Maar onze doorluchtige regering die nu zegt dat Leman en consorten niet beïnvloed werden door hen! hield die boot af.
Vandaar de afgaan van hun strategie en de overwinning van het VB.
Pataer leek wel de Alzheimer te hebben toen hij de pers te woord stond, hij verstond er niets van, dat heb je natuurlijk als je Verhofstadt en consorten geloofd, ooit word je met de waarheid geconfronteerd.
Nu is Leman geen jezuïet? Ja toch, nu die jongens hebben aardig wat ervaring als uitvinders van de inquisitie, die heeft nu al natte dromen van als hij aan cassatie denkt, hopelijk krijgt hij het zover dan gaan we echt lachen. Ik heb gehoord dat hij in het weekend hout aan het sprokkelen was.
En superstaaf er zit nergens een veroordeling van het VB in:
Eerst en vooral de clausule die U leest staat in de voorwaardelijke wijs.
Overigens het zou toch nogal dom zijn een rechtbank die zich onbevoegd verklaard en dan in éénzelfde vonnis een veroordeling uitspreken, zo gortig kan men het zelfs in dit apenland niet maken, denk je ook niet.
GC
Het is door duister geesten als jij en hun eigenwijsheid dat er miljoenen mensen in Siberië bleven louter en alleen omdat ze een Duitse scheper hadden.
Maar jong het is nog niet helemaal hopeloos hoor, zelfs jij kunt nog tot de jaren van wijsheid en verstand komen, het gaat pijn doen maar je moet er iets voor over hebben.
Overigens als jij jurist bent en hier die idioterie stelde dat er een veroordeling zat in dit vonnis begrijp ik waarom je bij het LSP zit, laat de advocatuur maar jonge, je gaat alleen doelen in eigen goal maken.
En jongens tot nader orde mag ik nog altijd eerst mijn eigen kinderen eten geven voor ik het moet afstaan in Borgerhout, De hemel zij geprezen ( niet Leman), EIGEN VOLK EERST IS NOG TOEGELATEN.
|