![]() |
Citaat:
Eén ding staat vast, de vakbonden hebben hier een grote misser begaan. |
Citaat:
1) Geen enkele andere voorgaande regering, allen nochtans linkser dan de huidige regering, deed iets aan de taxgates. Ik heb geen enkele vakbond daar een probleem van zien maken. 2) Tax gates zijn niet iets wat je kan aanpakken op Belgisch niveau. Je moet dat aanpakken op een hoger niveau (EU in totaliteit, bvb). Elk land dat deze problematiek in zijn eentje aanpakt, ziet zich benadeeld tov de andere landen. |
Citaat:
Bij Stalin was dit misschien nog mogelijk, alhoewel, maar hier MILJOENEN ? |
Weet je wat ik opvallend vind?
Dat Groen wel solidair is met de acties, maar dat toch niet te luid roept. |
[quote=Vrijheideerst;7454255]Weet je wat ik opvallend vind?
Dat Groen wel solidair is met de acties, maar dat toch niet te luid roept. [quote] Ik vind dit niet opvallend. Zij weten namelijk geen weg met hun houding, nu dat zij een echte Belgische partij gaan worden. |
Citaat:
Toen was het nog bij "anders gaan lullen en toch zakken vullen" maar ze kennen de voordelen die belgie kan bieden aan federale kruiwagens ondertussen... Ze staan dus met de rug tegen de muur maar zien wel een tsunami voor zich aankomen... 't Is niet makkelijk om belg te zijn... |
kom, kom, die stakingen doen niet zo veel en ook niet zo veel ergs.
Ik ben gewoon aan het afwachten tot wanneer het over zal waaien. 1 miljard is nog steeds maar 1/+500ste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U weet wel, zij die echt arm zijn en niet staken voor een kruimel meer in hun gamel met 5 kruimels. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-jobs-bedreigd. Maar dat zal wel propaganda zijn .... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141215_01430432 Citaat:
gangsters. NIET IN MIJN NAAM |
Citaat:
|
Precedent ? We hebben deze tactiek in het interbellum ook al aanschouwt. Hopelijk zitten ze bij de vakbond niet elkaar schouderklopjes te geven en luisteren ze niet enkel naar elkaar want ze bewandelen een gevaarlijk pad. Als het misgaat worden ze gebroken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be