![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Vakbonders die staken mogen niet-stakers beschouwen als provocateurs, maar niet-stakers mogen stakers niet beschouwen als provocateurs ? :? Staat dat ergens in een handleiding staken ? :twisted: Dat jij vroeger klop hebt gekregen bij betogingen is nog geen reden om aanvaardbaar te vinden dat er bij stakingen geweld wordt gebruikt.....en zeker niet door vakbonden die zo staan op hun 'democratisch gehalte'.... :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
bravo, hij heeft intern partij krediet gewonnen bij harde kern N-VA kiezers ... heel efficiënt voor de partij. vele nieuwe kiezers gewnnen ... :roll: dit is politiek bedrijven voor nitwits en lichtgewichten. daar wil ik alleszins NIET mee geassocieerd worden. |
Citaat:
een goede parlementsvoorzitter is er voor mij één die het parlement versterkt tov de meerderheid en regering, niet één die de regering bijstaat en uit de wind zet. de parlementaire democratie stelt zo al te weinig voor in particratisch Belgie. Bracke moet weg. |
Als Bracke daar niet mocht zijn, gaat het hier dan toch om een politieke staking of zo? Trouwens, als oud premier Di Rupo mag oproepen om het land plat te leggen, dan mag Bracke wel werkwilligen naar het werk brengen zeker, kamervoorzitter of niet. De knokploeg van het ABVV heeft simpelweg zijn poten thuis te houden. Dat militanten denken zich alles te mogen permitteren omdat ze een rode, groene of blauwe vuilzak aanhebben en is er zwaar over.
|
Citaat:
|
Citaat:
door zijn provocatieve actie, ligt nu de kamervoorzitter en N-VA onder vuur |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De kamervoorzitter is een interne functie. Meer niet. In die hoedanigheid vertegenwoordigt hij buiten het parlement niemand. |
Citaat:
|
Citaat:
U laat trouwens hier het achterste van uw tong zien: u bent eigenlijk geen democraat. |
Citaat:
voor mij is dat de facto een versteviging van de democratie ten koste van de particratie, dat komt niet zo vaak voor in B ... wat mij betreft een plus is het dan toe te juichen dat N-VA deze (beperkte) machtstoename v parlement afbreekt ? ... uw houding verbaast me in deze, Jan ... |
Citaat:
en zo'n zichzelf vanwege academische verdiensten superieur vindend individu leert het snelst dat er meer is dan kennis alleen, via een muilpeer. zo'n machtshaantje leert pas bij het ervaren van fysiek geweld dat er ook nog een andere soort macht is dan die van de functie. meestal beseffen ze dit pas wanneer hun broek warm wordt. een gezicht dat absoluut geld waard is. je ziet dan echt een compleet nieuwe waarheid doordringen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be