demonen |
15 december 2014 18:41 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azijnpisser
(Bericht 7454829)
Demonen, gij met uw haat tegen ambtenaren, gij hebt nog niet gereageerd op mijn vraag. Onder een andere topic (Goed dat er openbare ambtenaren zijn).
Als het in uw huis zou branden, gaat gij dan weigeren de brandweer te bellen, omdat dat toch maar ambtenaren zijn ?
En als ze in uw huis inbreken, laat ge politie en gerecht er buiten, omdat dat ook maar ambtenaren zijn ?
Of gaan uw verdedigers mij nu weer aanvallen omdat ik u zogezegd persoonlijk aanval ?
Uw verdedigers die niet inhoudelijk reageren trouwens.
Omdat uw stellingen van de pot gerukt zijn, met uw blinde haat tegen de openbare diensten.
|
Wij hebben veel meer ambtenaren dan Europees gemiddeld. Deze brave mensen worden betaald met geld dat gegenereerd wordt door de private sector.
Omdat jullie met veel te veel zijn en heel duur (12% meer dan de privé), dubbele pensioenen (de statutairen), ... hebben wij netto lage lonen en het laagste pensioen vd Westerse wereld en kunnen wij elke dag ons werk verliezen.
Dit systeem is pervers en onbetaalbaar. Het heeft onze loonkost zo duur gemaakt dat bedrijven massaal vertrekken.
Indien er niet op zeer korte termijn wordt ingegrepen dan gaan wij collectief ten onder.
Trouwens, een godsdienstleraar met 19u/week en 4 maanden betaald verlof heeft bijna 2.500 Euro/maand pensioen. Een ceo in de privé die jaarlijks 20 miljoen Euro verdient zal slechts 1.640 Euro Netto/maand pensioen krijgen (dit is het wettelijke plafond).
Die waanzin moet gestopt worden.
|