![]() |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oei neen. Straks doen ze nog een moslimvirus op. Sterk spul overigens. Een keer een moskee binnen gaan en je hebt het vlaggen. Zelf moest ik gebedjes leren, catechismus volgen en m'n plechtige communie doen en ben ik ontelbare keren in kerken geweest. En nog kan ik niet in een god geloven. Dat katholieke virus moet maar een plat virus zijn in vergelijking met het moslimvirus blijkbaar.
Volgens mij krijgt geen enkel geloofsvirus ons nog te pakken vermits we het geloofsantivirus genaamd Sinterklaas hebben toegediend gekregen. Het is van het allergrootste belang dat ook moslims dit krijgen toe gediend. Desnoods door middel van roze Pieten. :) |
Citaat:
Om te weten wat het precies was. . |
Citaat:
|
Citaat:
De kinderen op deze foto lijken me geen moslims te zijn en hoeven dus niet te bidden zoalseen moslim. Dit heeft trouwens niets met diversiteit te maken. Ik zou het als vrijzinnige ouder niet appreciëren als mijn kind verplicht zou worden om gebeden te prevelen. Ongeacht of het katholieke gebeden of de gebeden van moslims zijn. Een bezoek brengen aan een kerk of moskee vind ik dan wél weer kunnen. Daar heb ik op zich geen problemen mee. |
Citaat:
No woman, no male... tot zover Jamaica. You? a slimeball, ( a real dutchie once concluded you as a no-one. Which is ok, because of freedom of suckers like U) Spammers: here N. was. :lol: |
Citaat:
Het lijkt sterk op multicul brainwashing . De realiteit is dat vrouwen en mannen niet samen bidden , dat de dames met een hoofddoek in een aparte ruimte moeten , Dat die losse haren absoluut verboden zijn . één ding klopt wel , die blondjes zullen moeten leren buigen voor de meester . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij de leraars achteraf de uitstap hebben geduid met de nodige waarschuwingen en caveats, maar daar vrees ik voor.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be