![]() |
Citaat:
http://www.reisgraag.nl/reisorganisa...ij-koning-aap/ |
Citaat:
|
Citaat:
YESSS! Ik zal niet mekkeren, beloofd. |
Gelieve de titel te veranderen in koning Filiberke krijgt 192.000 euro om te reizen.
|
Citaat:
Waarom heeft hij dat nog niet gedaan ? Waarom beperkt hij zich tot wat geneuzel in de marge ? Waarom zit Schoof zich te vermaken met een flutbesparing daar waar Jambon zou kunnen voorstellen om van 218.000 euro te besparen tot de door jou gesuggereerde 10.000 euro ? Minister Jan en minister steven zijn toch ook voor verandering, hoop ik ? 8-) |
Citaat:
Naar 't schijnt heeft Schoof goede connecties bij de n-va, hij kan dat misschien suggereren aan ministers Jan en Steven ? |
Citaat:
Het gaat enkel om privéreizen. De officiële betaald ie niet zelf. Als ik naar om het even waar moet vliegen, betaal ik dat helemaal zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
Graag een bron en een link. |
Citaat:
We leven onder terreurdreiging 3 op een schaal van 4. Misschien zegt dat u niets, er zijn instanties die dan extra maatregelen nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn vader was meer in het buitenland dan in België. Je kan je dan misschien de vraag stellen of we wel een fulltime koning nodig hebben. |
Citaat:
Vice-premier Jambon zal nogal scoren bij zijn collega's ! :lol::lol::lol: |
De Belgische monarchie kost ons dit jaar 36 miljoen bron.
Ter vergelijking : de Nederlandse monarchie kost 40 miljoen per jaar (bron) En een President met dezelfde 'honoraire' functie? Laten we Duitsland nemen. De Duitse 'Bundespräsident' kost ongeveer 23 miljoen per jaar, inclusief 18 miljoen voor ambtenaren die voor hem werken. (bron). Dit zijn bovendien cijfers van 2009/2010 en er werd toen door de Bundestag bekeken hoe men hierop kon gaan besparen. Het zal vandaag dus nog minder zijn. Dan toch de monarchie vervangen voor een Republiek met een honoraire President? Het is in ieder geval veel goedkoper. |
Citaat:
Wat als het een NVA president van Vlaanderen zou zijn ? Laat je die ook met lijnvlucht reizen. Als hij dan gekidnapt wordt door IS medestanders....dikke pech zeggen jullie dan ? |
Citaat:
Te moeilijk voor jou ? Hier volgt in simplistische taal het eerste gesprek van het formatie-overleg - MR: en nva, ge gaat ook niet teveel de koning pesten, zijn we daarover akkoord ? - NVA: ok, we leggen ons daarbij neer, maar toch hier en daar een besparinkske moet kunnen - MR: daar zijn we mee akkoord. Nu, we zetten over dit item niets in het regeerakkoord, vanzelfsprekend; zelfs niet in de atoma-schriftjes. Parole ? - NVA: voor ons is een woord een woord. |
Citaat:
|
Citaat:
De Parlementaire democratieën die geen Koning hebben, die gebruiken hun ceremoniële President voor dat soort taken. Dit is het geval in Duitsland, Italië, Ierland, Israel en tot voor kort Turkije, maar in dat land verschuift de macht stilaan naar de President met zelfs dictatoriale trekjes sinds Erdogan President is geworden. |
hoe zit t trouwens met zijn fietsvergoeding ? hoeveel is dat ook nog eens op een jaar ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be