![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, als hij beter Nederlands spreekt dan de meeste Vlamingen/Nederlanders kan hij dat allicht gaan doceren in het land van herkomst? Jobzekeheid? |
Voor zijn mislukte "Anonymous" grap, gaat die jaren brommen.
|
Citaat:
Bij mijn weten staat "Vlamen" er nog altijd niet bij trouwens. |
Citaat:
Een journaal kapen is zeer aantrekkelijk om in de aandacht te komen. Brussel zal tot extra bewakingen moeten overgaan. |
Beetje inteeltig waarschijnlijk.
Citaat:
bon. ofwel wordt hij ontoerekeningsvatbaar verklaard, ofwel mag hij gewoon naar huis neem ik aan? Dank voor de hoge kijkcijfers. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij mij zegt google: U bedoelde "vlammen" en dan nog: Vlamen wordt enkel nog gebruikt in "Vlamen en Walen" omwille van de alliteratie. Citaat:
|
't Was duidelijk weer 'n kansarme, achtergestelde, gediscrimineerde jongere.
|
http://www.youtube.com/watch?v=ZaMX0Cs5Bc4
Now there's some sad things known to man But ain't too much sadder than the tears of a clown When there's no one around, oh yeah |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij volgde het eerste jaar Moleculaire Wetenschappen & Technologie aan de Universiteit van Delft. Vorig jaar studeerde hij af in het vwo (Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs), zijn laatste jaar had hij moeten overdoen. Een oud-klasgenoot vertelt aan NOS over Tarik. 'Hij was eigenzinnig, maar mengde zich wel in de groep. Tarik sloot zich niet af. Hij ging helemaal op in dingen, leefde vaak in zijn eigen wereld. De laatste jaren was hij ook veel bezig met complottheorieën, over vrijmetselarij en New World Order (een theorie over een geheime elite die de wereld bestuurt, red.).
Hij wou de New World Order blootleggen. Je weet wel, dezelfde mensen die achter 9/11 zaten etc.. |
Citaat:
|
Ondertussen loopt er weer een "verwarde" man op het spoor!
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be