dewanand |
25 februari 2015 00:29 |
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper
(Bericht 7550356)
Simpel hoor: neonazi's beschouwen alles wat niet arisch is (groot, blank en liefst hoogblond) als niet-blank, en "dus" minderwaardig. Googel maar eens op nazi propaganda.

|
noot Wapper:
ook bij de vieszwarte Hindoes is er een radicale rassenhygiene he, en ik heb het heel vaak meegemaakt.
bv
de kaste der brahmaanse hindoes is vaak lang, groot en licht van kleur en die zijn HOOGgeleerd en zij zijn een apart rastype in india en dit hoorde ik van veel andere zwarte hindoes. HEle hindoeisme is gewoon puur rassenhaat in de harde, trieste praktijk en ik heb dit vooral afgelopen vijf jaar aan den lijve ondervonden op pijnlijke wijze. Nu weet ik niet goed meer wat te doen, maar ik richt mij meer op de abstracties en theorievorming en ik zoek ook diepere kennis bij negers die ik nu beter leerde kennen.
Toch heb ik het probleem nu gekraakt samen met Wieroe mbt rassenhaat, iets dat universeel is overal ter wereld, dus blanke rechts extremisten zijn echt niet de enige rassenhaters. Nee, ook pikzwarte Tamil Hindoes uit INdia zijn vreselijke rassenhaters, ook tov negers die gekruld haar hebben en Afro trekken.
triest is het zeer zeker om een ander wezen te haten, maar haat begint toch bij jezelf, ZELFHAAT is het diepere onderbewuste fundament van de zgn externalisatie van X-haat.
ja wieroe en ik richten ons nu meer op de theorieen en om dit verder uit te diepen en te zoeken naar zinvolle oplossingen.
trouwens deze zgn liefhebbers van het uitstervende blanke/ arische ras kunnen liever naar India toe gaan, want daar gaan de zwarte hindoes hen op handen dragen als hogere, sterke, Ubermenselijke, superieure Arische rassen en ze kunnen dan zonder problemen in een eigen zgn 'blanke neonazi' kaste leven, werken en paren, zonder enige probleem omdat heel india dat ook zo aanpakt. In India is alles kaste, kaste kaste, jati he, en ze weten vaak niets beters te verzinnen om vooruit te komen in genetische zin.
dewanand en wieroe
|