Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Neonazi’s willen een geheel blanke natie stichten in Namibië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=214749)

Indomitable 21 februari 2015 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7550295)
Israël bestaat gewoon hoor.

Bullseye!

Zipper 21 februari 2015 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7550254)
Kun je vergelijken met Ahmadinejad, "in Iran zijn geen homo's"

:-)

Nietzsche 21 februari 2015 18:18

Mag ik dit topic volspammen met lekkere wijven?

Indomitable 21 februari 2015 18:22

dalibor 21 februari 2015 18:25

Die official guide of whiteness is ook wel grappig. Ook al omdat het eigenlijk een map is.

Nietzsche 21 februari 2015 18:28

Zijn roodharige volgens deze wannabee nazi,s eigenlijk ook "superieur"? want:

Zipper 21 februari 2015 18:29

alle roodharige wijven zijn superieur !!

dalibor 21 februari 2015 18:30

http://i.guim.co.uk/static/w-620/h--...2-620x513.jpeg

Er bestaat in elk geval een kaart van

Nietzsche 21 februari 2015 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7550309)
alle roodharige wijven zijn superieur !!

Alle dames zijn superieur. Want een lelijke vrouw ziet er vaak altijd nog beter uit dan een man met een gemiddeld uiterlijk.

TheFourHorsemen 21 februari 2015 19:21

Goed idee. Alle radicalen gezellig bij elkaar. Het idee is precies wel een beetje gekaapt van onze zandbakvrienden van IS?

TheFourHorsemen 21 februari 2015 19:28

---

Drukazz 21 februari 2015 19:53

Gaan ze BS (Blanke Staat) dan ook bombarderen?

Wapper 21 februari 2015 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7550254)
Kun je vergelijken met Ahmadinejad, "in Iran zijn geen homo's"

:lol:

Wapper 21 februari 2015 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7550227)
Maar waarom zien neonazi's alle Joden als niet-blank? Je hebt inderdaad bruine en zwarte joden, maar ook witte zoals bovenstaande. Nooit begrepen.

Simpel hoor: neonazi's beschouwen alles wat niet arisch is (groot, blank en liefst hoogblond) als niet-blank, en "dus" minderwaardig. Googel maar eens op nazi propaganda.

Indomitable 21 februari 2015 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7550345)
:lol:

;-)

TheFourHorsemen 21 februari 2015 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7550337)
Gaan ze BS (Blanke Staat) dan ook bombarderen?

Enkel als ze beginnen met de plaatselijke bevolking uit te moorden op gruwelijke wijze.

LiberaalNL 21 februari 2015 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7550229)
De ene neo-nazi is de ander niet. Maar de haat jegens Joden heeft meestal niets met de huidskleur van Joden te maken.

Ze achten de Joden vaak verantwoordelijk voor de multiculti, en ook wantrouwen ze Joden, omdat relatief veel Joden "belangrijke" banen hebben in het bankwezen enz.

Verder zijn ze ook vaak pro Palestina, simpelweg omdat de Joodse kolonisten moeten oprotten uit Palestijns grondgebied.

De Jodenhaat van neonazi's komt er op neer dat zij menen dat de Joden de wereldbevolking misleiden en achter allerlei gebeurtenissen zitten. Neonazi's beweren onder meer dat de Joden achter de Eerste Wereldoorlog en de Tweede Wereldoorlog zitten, de aanslagen op het World Trade Center en dergelijke. Er waren zelfs neonazi's die (ten onrechte) beweerden dat Joran van der Sloot een Jood is toen de zaak Holloway in het nieuws was.

Nietzsche 21 februari 2015 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 7550401)
De Jodenhaat van neonazi's komt er op neer dat zij menen dat de Joden de wereldbevolking misleiden en achter allerlei gebeurtenissen zitten. Neonazi's beweren onder meer dat de Joden achter de Eerste Wereldoorlog en de Tweede Wereldoorlog zitten, de aanslagen op het World Trade Center en dergelijke. Er waren zelfs neonazi's die (ten onrechte) beweerden dat Joran van der Sloot een Jood is toen de zaak Holloway in het nieuws was.

Dat zeg ik.

Jay-P. 22 februari 2015 02:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 7550401)

Joran van de Sloot is eerder een araab als we ons op zijn intellectuele capaciteit baseren. Een crapuul araab, wel te verstaan, beetje de stijl van Lieberman imiterend.

dewanand 25 februari 2015 00:29

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7550356)
Simpel hoor: neonazi's beschouwen alles wat niet arisch is (groot, blank en liefst hoogblond) als niet-blank, en "dus" minderwaardig. Googel maar eens op nazi propaganda.

noot Wapper:

ook bij de vieszwarte Hindoes is er een radicale rassenhygiene he, en ik heb het heel vaak meegemaakt.
bv
de kaste der brahmaanse hindoes is vaak lang, groot en licht van kleur en die zijn HOOGgeleerd en zij zijn een apart rastype in india en dit hoorde ik van veel andere zwarte hindoes. HEle hindoeisme is gewoon puur rassenhaat in de harde, trieste praktijk en ik heb dit vooral afgelopen vijf jaar aan den lijve ondervonden op pijnlijke wijze. Nu weet ik niet goed meer wat te doen, maar ik richt mij meer op de abstracties en theorievorming en ik zoek ook diepere kennis bij negers die ik nu beter leerde kennen.

Toch heb ik het probleem nu gekraakt samen met Wieroe mbt rassenhaat, iets dat universeel is overal ter wereld, dus blanke rechts extremisten zijn echt niet de enige rassenhaters. Nee, ook pikzwarte Tamil Hindoes uit INdia zijn vreselijke rassenhaters, ook tov negers die gekruld haar hebben en Afro trekken.

triest is het zeer zeker om een ander wezen te haten, maar haat begint toch bij jezelf, ZELFHAAT is het diepere onderbewuste fundament van de zgn externalisatie van X-haat.

ja wieroe en ik richten ons nu meer op de theorieen en om dit verder uit te diepen en te zoeken naar zinvolle oplossingen.

trouwens deze zgn liefhebbers van het uitstervende blanke/ arische ras kunnen liever naar India toe gaan, want daar gaan de zwarte hindoes hen op handen dragen als hogere, sterke, Ubermenselijke, superieure Arische rassen en ze kunnen dan zonder problemen in een eigen zgn 'blanke neonazi' kaste leven, werken en paren, zonder enige probleem omdat heel india dat ook zo aanpakt. In India is alles kaste, kaste kaste, jati he, en ze weten vaak niets beters te verzinnen om vooruit te komen in genetische zin.

dewanand en wieroe

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be