![]() |
![]() Der Führer vindt de grapjes goed. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe komt het dat een sos verdrinkt en een rechtse niet?
Shit floats. |
Citaat:
Eén van onze leuzes is dat b. een staat is in staat van ontbinding. En Steve was "minister van state", een eretitel voorzien in de grondvod, die een soort van bijzonder raadgever is van de roi. De gezamenlijke vergadering van die gasten heet "de kroonraad". Maar die is niet meer bijeengeroepen sedert mensenheugenis ... . |
Hij ligt daar nu dik tegen zijn goesting.
Maar op zijn slachtoffer zat hij wel met zijn volle goesting. . |
Citaat:
|
Stevige drinker. Maar dat kanaal was wat hoog gegrepen.
|
ivm deze zaak , algemeen naar iedereen:
1 feit , nu zullen we het sowieso nooit weten of ja of nee is !! In geval van onschuldig: 1) Hoe zou men (hier) dan reageren met of zonder zelfmoord ?? 2) Hoe zou het "slachtoffer" zich nu voelen ?? In geval wel schuldig: 1) Schrik voor de gevolgen ?? 2) Hoe zou het slachtoffer zich nu voelen ?? Dat sommige nu op zijn lijk dansen , is dan ook laf !! En ik ben geen SPa-fan of stemmer !!!! Als ik op het lijk zou dansen van een andere (niet of schuldig) welke bij uw partij zit , hoe zou u dan reageren ?? PS: Ik heb zelfs nooit voor hem gestemd !!!! Ik denk dat maar 2 keer ooit op de rooi heb gestemd , ooit uit protest ook pvda , de recentste maal , ik stemde: Blanco - R.O.S.S.E.M. - GENOEG !! De eerste keer dat op de rooi stemde , ik was 18 (1985) , bij de verkiezingen die daarop volgde , stemde ik ook rood !! Daarna , een paar keer pvda , sindsdien , ienemienemutte !!!! Awel , misschien eens een humordraadje opstarten wanneer iemand van uw partij de wereld verlaat !! Of die schuldig is of niet of gewoon sterft of is vermoord , i don't give a shit , gaan met die banaan of .... niet ?? Kijk , is een pedo of terrorist om zeep ?? So be it !! Vergeven zal ik die absoluut niet , maar .... daarom hoef ik nog niet op dat graf (blijven) te pissen !! Dat men op pedo's grappen tapt , ja , da's iets anders !! ivm Steve , niemand weet of die schuldig is of niet , want hoeveel tijd zat er tussen de klacht & de "daad" ?? Wie weet hoe haarfijn ineen zit , graag enige verduidelijking , aub ?? Vermoedelijk niemand hier die weet hoe de vork aan de steel zit !! Dus daarom vind ik deze draad sowieso over de rooie heengaan !! Er is maar 1 persoon die weet wie schuldig is !! En die wordt vernoemd in de media !! Kakken op links of rechts , da's iets anders , dat men daarover grapt , laat uw lusten bot vieren !!!! Zoiets als: http://forum.politics.be/showthread.php?t=216640 Da's zelfs grappige humor :thumbsup: Zelfs deze: http://forum.politics.be/showthread.php?t=216345 |
Citaat:
|
Citaat:
Van 9/11 waren cartoons dat de rookwolk iets te maken had met drugs die men rookt ... Lang geleden is een enorme vrachtwagen met gas ontploft tegen een camping aan in de buurt van Tarragona, met meer dan 200 doden en zwaar verbranden. De mop was toen dat een Amerikaan daar passeerde en zei "waw, what a bbq ..." De maten van miss Ethiopië: 11-11-11 . Over Steve Stunt zal je geen grappen maken in de nabijheid, tegenover, .. mensen die daarom treuren. Zelfs in een café, zie je direct aan de reacties op iemands gezicht, of het hem pijnlijk treft of niet. En dan pas je je eventueel wat aan, naargelang. Maar hier op dit forum ... Wie herinnert zich nog met Pim Fortuyn: one down, many still to go ? Wat wenste men het Weverke toe, toen hij gehospitaliseerd werd ? Het kan hard lijken, maar toch is het niet zo hard ... het is des mensen. . |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be