de vuile muilekoek |
7 april 2015 17:11 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON
(Bericht 7603172)
Inderdaad, dat doen de mensen die abortus plegen wel zelf............
Binnenkort abortus toegelaten na 12 weken??????..............binnen enkele jaren toegelaten bij de geboorte als het niet schoon genoeg is???????????????????????????????????
Waar blijven ze die dokters vinden die ongeboren kinderen willen vermoorden tegen betaling???
|
? , ik ben ook geen voorstander van abortus , maar ik zie dit als een zeer persoonlijke zaak , elk kiest daar zelf voor.. .de woorden "LEVEN IS LIJDEN" spreekt de kerk & het geloof toch zelf uit ? hoeveel mensen hebben een mooi leven zonder ellende ???eens nakijken wat de 2 laatste wereldoorlogen van ellende en wreedheid hebben geweest voor velen mensen, wat is leven ??? ik had eerlijk gezegd liever zelf nooit geleefd .... omdat mijn eigen ouders niet eens weten wat liefde is en wat geloven is, dus wat voor zin heeft dan een leven ?? en wat voor een wereld hebben we nu momenteel overal oorlogen en wreedheden... wat is nog de toekomst ?? mooi ziet het er niet uit toch? ik heb pijn in mijn hart die kleintjes nog op zo'n wereld te zien komen ....hun leven gaat puur ellende worden... ,,,,,,
|