![]() |
dat je kussen tussen 2 venten bij ons in het stadspark fout vind,daar kan ik inkomen,maar een zoen met mijn lief,'tjongengs toch
|
Een beetje zelfbeheersing zou geen kwaad kunnen. Komt nog te pas in honderd en één andere situaties. Trouwens, het gros van die pubers doet het toch maar om te kunnen gniffelen met de reacties van de omstanders.
|
Ik heb liever dat er 1 grote orgie op't straat is, dan 1 debiel die een sigarettenpeuk in de goot mikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
. |
Citaat:
Ze hebben er wel van geprofiteerd om veel achter haar rug te babbelen ... nu, daar zijn destijds een paar lange draden over vol gezeverd op dit forum. Laat dus verder maar aub. . |
Citaat:
|
Citaat:
Pubers wel, ouderen niet, op wat slaat dit nu? Kunnen ouderen niet meer passioneel liefhebben of u choqueren? Moet je vanaf een bepaalde leeftijd, zeg bv 20 jaar en 1 dag doodserieus, saai en zonder enige levensvreugde door het leven gaan? Is dat de norm die jij voorstaat? grijs en levenloos? Ik kus mijn vrouw ook nog in het openbaar hoor, wij steken onze liefde niet onder stoelen of banken. Soms denk ik dat er bij andere koppels gewoon niets meer is om onder stoelen of banken te steken, behalve een buitenechtelijke relatie omdat ze anders zo saai en 'volwassen' zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar blijkbaar vindt ge het leven van die mensen grijs en levenloos. Of lukt het niet in uw slaapkamer en hebt ge toeschouwers nodig? |
Citaat:
Wees maar lekker zo grijs en beheerst als je wil. hier is een liedje voor jou; https://www.youtube.com/watch?v=NNyPXWMnIz0 |
Citaat:
Dan zou ik in uw plaats minstens de openingspost gelezen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel ik al heel de avond naar Yes aan't luisteren ben |
Citaat:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: :lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: Maar eerlijk Libro , yep , je hebt gelijk !! Verder: Citaat:
Verder: Ze tongen maar , boeit me zelfs niet !!!! Maar wat als het bv een 25 jarige is die een 15 jarige tongt ?? |
Citaat:
|
[email protected]c .... :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be