Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoe sta jij tegenover kussen op straat ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=218679)

duveltje382 19 mei 2015 12:34

dat je kussen tussen 2 venten bij ons in het stadspark fout vind,daar kan ik inkomen,maar een zoen met mijn lief,'tjongengs toch

Den Duisteren Duikboot 19 mei 2015 12:51

Een beetje zelfbeheersing zou geen kwaad kunnen. Komt nog te pas in honderd en één andere situaties. Trouwens, het gros van die pubers doet het toch maar om te kunnen gniffelen met de reacties van de omstanders.

maddox 19 mei 2015 13:09

Ik heb liever dat er 1 grote orgie op't straat is, dan 1 debiel die een sigarettenpeuk in de goot mikt.

Boduo 19 mei 2015 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7661538)
Je hoeft geen puritein te zijn om tongdraaien in het openbaar erover te vinden. Dergelijke vorm van kussen wordt, wanneer het in het openbaar wordt uitgevoerd, een plat exhibitionisme. Ik kan er volledig in komen dat twee mensen vol passie tegenover elkaar staan, maar het past niet om daarvan tegenover anderen een demonstratie te staan geven.

2 !

De schoofzak 19 mei 2015 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 7661588)
dat je kussen tussen 2 venten bij ons in het stadspark fout vind,daar kan ik inkomen,maar een zoen met mijn lief,'tjongengs toch

Is daar nu in de openingspost niet genoeg uitgelegd dat het niet om een zoen gaat ?

.

De schoofzak 19 mei 2015 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7661519)
naar mijn weten zijn crocs uniseks

Maar de voeten daarin niet.

.

De schoofzak 19 mei 2015 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7661579)
Van +20ers mag je toch al verwachten dat ze zich wat kunnen beheersen, niet? Al was ik ook niet gechoqueerd toen onze (ex)burgemeester boven op de toren van haar gat aan 't geven was. Elk zijn ding nietwaar...

Daar was daar dan ook niemand echt door gechockeerd.
Ze hebben er wel van geprofiteerd om veel achter haar rug te babbelen ...

nu, daar zijn destijds een paar lange draden over vol gezeverd op dit forum.
Laat dus verder maar aub.

.

Henri1 19 mei 2015 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7661416)
We hebben het niet over een zedige begroetingszoen, maar echt over tongdraaien. Muilen voor de Vlaanders.
We hebben het ook niet over hand in hand lopen.

Ik heb het ook niet over sommige "discrete' plaatsen (allez, ik wil duidelijk zijn: er zijn wel plaatsen en ogenblikken waarop het niet crimineel is om in open lucht bijvoorbeeld eens wat te ver te gaan en het tot spetters te laten komen).

Ik bedoel gewoon zo op straat, op de markten of pleinen, op de wandeldijk.

Wel, persoonlijk verdraag ik veel van jonge gasten; van pubers.

Maar als ik oudere mensen zie echt tongdraaien, dan vind ik dat een beetje een combinatie van griezelig en zielig.

Homo's en lesbiennes: exact hetzelfde. Als dat jonge gasten zijn, ja, daarvoor zijn het nog jonge gasten.

Let op, ik pleit niet voor een strafrechtelijk verbod, of een zeveren van dreigen met gasboetes.
't Is gewoon een persoonlijk aanvoelen.

En gij ?

.

post scrotum: ik heb het ook niet over speciale vormen van betogen of manifesteren, zoals gay parades, of anti-dinges zoals in Antwerpen.

Lebberen op straat moet kunnen.

The Paulus Experience 19 mei 2015 19:38

Citaat:

Wel, persoonlijk verdraag ik veel van jonge gasten; van pubers.

Maar als ik oudere mensen zie echt tongdraaien, dan vind ik dat een beetje een combinatie van griezelig en zielig.

Als je nog eens iets vindt, hoop ik voor jou dat het geld is, want dit is waardeloos.

Pubers wel, ouderen niet, op wat slaat dit nu?
Kunnen ouderen niet meer passioneel liefhebben of u choqueren?
Moet je vanaf een bepaalde leeftijd, zeg bv 20 jaar en 1 dag doodserieus, saai en zonder enige levensvreugde door het leven gaan?
Is dat de norm die jij voorstaat? grijs en levenloos?

Ik kus mijn vrouw ook nog in het openbaar hoor, wij steken onze liefde niet onder stoelen of banken.
Soms denk ik dat er bij andere koppels gewoon niets meer is om onder stoelen of banken te steken, behalve een buitenechtelijke relatie omdat ze anders zo saai en 'volwassen' zijn.

Spitting Image 19 mei 2015 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7661812)
Lebberen op straat moet kunnen.

Op een forum is er echter over.:evil:

Bobke 19 mei 2015 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7662077)
Als je nog eens iets vindt, hoop ik voor jou dat het geld is, want dit is waardeloos.

Moet je vanaf een bepaalde leeftijd, zeg bv 20 jaar en 1 dag doodserieus, saai en zonder enige levensvreugde door het leven gaan?

Ik kus mijn vrouw ook nog in het openbaar hoor, wij steken onze liefde niet onder stoelen of banken.
Soms denk ik dat er bij andere koppels gewoon niets meer is om onder stoelen of banken te steken, behalve een buitenechtelijke relatie omdat ze anders zo saai en 'volwassen' zijn.

Wellicht verwacht hij dat ouderen zich beter kunnen beheersen.
Maar blijkbaar vindt ge het leven van die mensen grijs en levenloos.
Of lukt het niet in uw slaapkamer en hebt ge toeschouwers nodig?

The Paulus Experience 19 mei 2015 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7662178)
Wellicht verwacht hij dat ouderen zich beter kunnen beheersen.
Maar blijkbaar vindt ge het leven van die mensen grijs en levenloos.
Of lukt het niet in uw slaapkamer en hebt ge toeschouwers nodig?

Bobke zo'n idiote opmerking als die laatste, daar ga ik zelfs niet eens op antwoorden.
Wees maar lekker zo grijs en beheerst als je wil.

hier is een liedje voor jou;

https://www.youtube.com/watch?v=NNyPXWMnIz0

Bobke 19 mei 2015 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7662196)
Bobke zo'n idiote opmerking als die laatste, daar ga ik zelfs niet eens op antwoorden.
Wees maar lekker zo grijs en beheerst als je wil.

hier is een liedje voor jou;

https://www.youtube.com/watch?v=NNyPXWMnIz0

Ge verwachte dus een serieuze reactie ?
Dan zou ik in uw plaats minstens de openingspost gelezen hebben.

Boduo 19 mei 2015 21:32

Citaat:

OK Paul, maar jij bent nog niet bij "de ouderen" hé !

The Paulus Experience 19 mei 2015 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7662237)
OK Paul, maar jij bent nog niet bij "de ouderen" hé !

:-D

Alhoewel ik al heel de avond naar Yes aan't luisteren ben

cookie monster 19 mei 2015 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7661581)
Kussen op straat verbieden? Waar moeten daklozen dan op slapen?

De humor over kussen:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

Maar eerlijk Libro , yep , je hebt gelijk !!

Verder:
Citaat:

Let op, ik pleit niet voor een strafrechtelijk verbod, of een zeveren van dreigen met gasboetes.
't Is gewoon een persoonlijk aanvoelen.

Stel je voor dat ze dat wel zouden doen ====> love will disappear !!

Verder: Ze tongen maar , boeit me zelfs niet !!!!
Maar wat als het bv een 25 jarige is die een 15 jarige tongt ??

NieuwNoors 20 mei 2015 00:09

Citaat:

Goed zo!!!!

bembem 20 mei 2015 00:13

[email protected]c .... :rofl:

NieuwNoors 20 mei 2015 00:13

Citaat:

NieuwNoors 20 mei 2015 00:20

Citaat:

Ik kus mijn man ook nog in het openbaar (brave kusjes:-D). Wij steken onze liefde ook niet onder stoelen of banken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be